عنوان کاری فیلم The Batman مشخص شد

9 December 2019 - 22:30

عنوان کاری فیلم The Batman «بتمن» ساخته مت ریوز (Matt Reeves) در نسخه جدید انتشارات پروداکشن ویکلی مشخص شد. این فیلم داستان بروس وین جوان (با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson)) را در حال بازرسی چندین قتل در گاتهام دنبال می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

بتمن باید وارد دنیای خلافکاران شهر شود تا این معما که ارتباطی با تاریخ گاتهام دارد را حل کند. بتمن در این فیلم با گروهی از شروران از جمله کت‌وومن (با بازی زوئی کراویتز (Zoë Kravitz))، ریدلر (با بازی پل دینو (Paul Dano)) و پنگوئن (با بازی کالین فارل (Colin Farrell)) روبرو خواهد شد.

تولید فیلم The Batman با عنوان کاری Vengeance‌ «انتقام» آغاز شده است. فیلمبرداری این فیلم در بریتانیا صورت می‌گیرد، جایی که فیلم‌های Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت»، Justice League «لیگ عدالت»، Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» و دنباله آن در آن‌جا فیلمبرداری شدند.

ریوز گفته فیلم او رویکردی نوآر به داستان بتمن دارد که شوالیه تاریکی در آن حین بازرسی یک پرونده ما را وارد دنیای تاریک گاتهام می‌کند. ریوز همچنین گفته این فیلم اقتباسی از کامیک Year One یا هر داستان دیگری درباره بتمن جوان نیست. ریوز با اشاره به علاقه خودش به این شخصیت گفته فیلم او نشان می‌دهد چرا بتمن بهترین کارآگاه دنیاست.

فیلم The Batman در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.