فیلم Aquaman 2: بازیگر بلک مانتا اطلاعاتی درباره این دنباله منتشر کرد

10 December 2019 - 19:30

یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen II) مطمئن است بلک مانتای شرور در فیلم ابرقهرمانی Aquaman 2 «آکوامن ۲» با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) حضور دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در فیلم اول بلک مانتا با استفاده از تکنولوژی اُرم ماریوس (با بازی پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)) کل دنیا را برای انتقام گرفتن از آکوامن به هم ریخت، اما قدرت‌نمایی بلک مانتا زمانی به پایان رسید که آکوامن او را به پایین یک صخره پرتاب کرد. سپس در صحنه پس از تیتراژ دیدیم که دکتر استیون شین (با بازی رندال پارک (Randall Park)) او را از مرگ نجات داده است. به همین دلیل عبدالمتین معتقد است شخصیت او قطعا در دنباله آن فیلم حضور دارد. عبدالمتین درباره Aquaman 2 گفت:

تاریخ اکران دسامبر ۲۰۲۲ برای Aquaman 2 در نظر گرفته شده و امیدوارم تغییر نکنه. من مطمئنم که بلک مانتا برمی‌گرده. خیلی دوست دارم دوباره وارد اون دنیای جذاب بشم و کلی خرابکاری به بار بیارم. من میخوام هویت و شخصیت‌پردازی بهتری به اون بدم و توی Aquaman 2 شاهد بخش مهمی از ماجراجویی اون باشیم.

عبدالمتین قبلا گفته بود هرجا آکوامن باشد، بلک مانتا برای انتقام از او حاضر خواهد بود. او در این باره گفته:

اون هرجا فرصتی برای انتقام از آکوامن داشته باشه ازش استفاده میکنه. اما وقتی این اتفاق میفته امیدوارم شاهد هوش و قدرت بیشتری از اون باشیم تا بلک مانتا بودن خودش رو نشون بده.

موموآ هم قبلا گفته بود داستانی برای Aquaman 2 در نظر گرفته شده که بیشتر در زمین جریان دارد تا زیرآب. او در این باره گفته:

من خیلی مایل بودم فیلم دوم رو بسازیم. هیچ موجود فضایی در حال تخریب زمین نیست، بلکه خود ما داریم اون رو نابود می‌کنیم. خوشحالیم که قراره دوباره داستانی درباره اهمیت زمین بسازیم.

فیلم Aquaman 2 در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.