فیلم Jumanji: The Next Level ممکن است آخرین فیلم جک بلک باشد

11 December 2019 - 13:00

در سالهای اخیر طرفداران شاهد بازنشستگی بسیاری از بازیگران مشهور بوده‌اند. دنیل دی لوییس (Daniel Day-Lewis) و رابرت ردفورد (Robert Redford) از جمله بازیگران بزرگ و برنده‌ی جایزه اسکار بودند که پس از کارنامه‌ای بسیار موفق مانند فیلم‌های خون به پا خواهد شد (There Will Be Blood)، بوچ کسیدی و ساندس کید (Butch Cassidy and the Sundance Kid)، آخرین موهیکان (The Last of the Mohicans) و تمام افراد رییس جمهور (All the President’s Men)، اخیراً بازنشستگی خود را از حرفه‌ی بازیگری اعلام کرده‌اند. جک بلک (Jack Black)، کمدین مشهور و بازیگر فرنچایز جومانجی (Jumanji)، نیز در مصاحبه‌ای با سایت خبری Balance اعلام کرد ممکن است به این بازیگران بپیوندد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جک بلک در این مصاحبه گفت:

من از ایده بازنشستگی زودرس لذت می‌برم. مدتهاست که می گویم این آخرین فیلمم است. خواهیم دید! من واقعاً نمی‌توانم بگویم کار بعدی من چیست چون خیلی زود است. من چند تا ترفند در آستین دارم! اما نه زیاد! من می‌خواهم زود این حرفه را به اتمام برسانم و در غروب محو شوم!

بلک در ادامه اظهار داشت که علاقه وی به بازنشستگی احتمالاً ناشی از دوری از خانواده است. اما ایده‌ی بازی در یک سریال در شهر لس‌آنجلس ممکن است عملی شود. این بازیگر در ادامه به یکی دیگر از هنرمندان در معرض بازنشستگی یعنی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) اشاره کرد.

بلک در ادامه گفت:

خواهیم دید! من مانند تارانتینو برنامه پنج ساله ندارم. من واقعا به آینده خیلی دور نگاه نمی‌کنم. روز به روز جلو می‌روم. حتماً اگر تارانتینو از من درخواست همکاری کند آنرا در نظر می‌گیرم. وقتی که سراغم بیایند به آنها میگویم ۹۹ فیلم کار کرده‌ام و این آخرین فیلمم خواهد بود.

جک بلک کار خود را با فیلم باب رابرتز (Bob Roberts) در سال ۱۹۹۲ آغاز کرد. کار خود را با فیلم اوج وفاداری (High Fidelity)، نجات سیلورمن (Saving Silverman)، هال کم عمق (Shallow Hal) و کشور نارنجی (Orange County) ادامه داد. با فیلم مدرسه‌ی راک (School of Rock) وارد ژانر کمدی خانوادگی شد و با فیلم‌های کونگ فو پاندا (Kung Fu Panda)، ناچو لبره (Nacho Libre) و جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) در این ژانر ماندنی شد. بلک همچنین به دلیل بازیگری دراماتیک خود به شهرت دست پیدا کرده و نامزدی جایزه‌ی گلوب را نیز برای کارهای خود مانند فیلم برنی (Bernie) بدست آورده است. فیلم جومانجی: مرحله‌ی بعدی در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) اکران خواهد شد.

منبع: ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.