کوئنتین تارانتینو قصد دارد فیلم Kill Bill Vol. 3 را بسازد

11 December 2019 - 16:00

با توجه به اینکه کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) احتمالا پس از دهمین فیلمش بازنشسته شود، حدس و گمان‌های زیادی درباره فیلم نهایی او وجود دارد. هنوز مشخص نیست فیلم پایانی او یک Star Trek «پیشتازان فضا» با ریت R باشد یا Kill Bill Vol. 3 «بیل را بکش ۳». حالا این نویسنده و کارگردان ۵۶ ساله اطلاعات جدیدی درباره احیای سری فیلم هنرهای رزمی مورد تحسینش با بازی اوما تورمن (Uma Thurman) منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تارانتینو طی یک مصاحبه گفت به تازگی با تورمن ملاقاتی داشته و پس از سال‌ها فکر کردن درباره پروژه و درخواست‌های طرفداران، ایده خوبی برای ادامه آن دارد. او در این باره گفته:

هدف اصلی ما نشون دادن این قضیه بود که چه اتفاقی برای عروس افتاد. حالا میخوام چکار کنم؟ نمیخوام یک ماجراجویی مسخره بسازم. اون حقش بیشتر از ایناست. البته یک ایده خیلی خوب دارم که فکر کنم جالب باشه.

اگرچه تارانتینو طرفداران را امیدوار کرده احتمالا پروژه بعدی او همین فیلم باشد، اما متاسفانه او قصد ندارد تا سه سال آینده سراغ این فیلم برود. او فعلا یک نمایشنامه و یک سریال پنج اپیزودی نوشته و هنوز مشخص نیست پس از Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» چکار خواهد کرد. تارانتینو قبلا گفته بود دوست دارد در فیلم سوم دختر ورنیتا گرین انتقام خودش را از بئاتریکس بگیرد.

فیلم‌های Kill Bill: Volume 1 «بیل را بکش ۱» در سال ۲۰۰۳ و نسخه دوم در سال ۲۰۰۴ با استقبال خیلی خوب منتقدین و مخاطبان روبرو شدند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.