اولین تصویر از حضور ایثن هاک در سریال The Purge

11 December 2019 - 17:34

شش و نیم سال بعد از بازی ایثن هاک (Ethan Hawke) در فیلم موفق The Purge محصول بلوم‌هاوس، او به اسطور‌ه‌شناسی تاریک فیلم از طریق سریال The Purge باز می‌گردد که ۱۷ دسامبر از ساعت ۹ پخش می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هاک نقش فروشنده سیستم امنیت، جیمز سندین، را در اپیزود “۷:۰۱ صبح” بازی می‌کند که قسمت آخر فصل دوم USA’s The Purge است. صحنه‌ فلش‌بک داستان را به یک هفته قبل از اولین شب پاکسازی ملی می‌برد که شهروندان ۱۲ ساعت بدون ترس از اعدام، یکدیگر را می‌کشند.

در خلاصه داستان آمده:

قسمت آخر شب پاکسازی را با جنگ و تقلای اسم، رایان، مارکوس و بن برای زنده ماندن خودشان و عزیزانشان نشان می‌دهد.

هاک در فیلم سال ۲۰۱۳ نقش سندین را بازی کرد که فیلم با وجود بودجه ۳ میلیونی‌اش، ۸۹ میلیون دلار فروخت. فیلم اصلی، محصول بلوم‌هاوس پروداکشنز و پلاتینوم دانز و یونیورسال، بود که بعد از آن سه فیلم در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ ساخته شد.

این سریال بازیگرانی همچون درک لوک (Derek Luke)، مکس مارتینی (Max Martini)، پائولو نونز (Paola Núñez) و جوئل آلن (Joel Allen) را در اختیار دارد. سریال تلویزیونی Purge را جیمز دوموناکو (James DeMonaco) ساخته که هر چهار فیلم Purge را نوشته و سه تای اول را کارگردانی کرده است.

تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم جیمز ‌دوموناکو، مایکل بی (Michael Bay)، اندرو فورم (Andrew Form)، برد فولر (Brad Fuller)، سباستین کا لمرسیر (Sébastien Lemercier)، توماس کلی (Thomas Kelly) و آنتونی همینگوی (Anthony Hemingway) هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.