پوستر جدیدی از Underworld: Blood Wars منتشر شد

30 October 2016 - 18:00

درحالی که هیچ وقت سری Underworld در نزد منتقدان در بین عناوین محبوب و مورد علاقه قرار نداشته، همواره یکی از پایه‌های برترین‌ فیلم‌ها در باکس آفیس پس از هفته‌‌ی انتشار خود بوده است. به تازگی پوستری از جدیدترین فیلم این سری یعنی Underworld: Blood Wars منتشر شده است. برای مشاهده این پوستر و جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.  نخستین فیلم این مجموعه با نام Underworld در سال ۲۰۰۳ میلادی اکران شد. آن فیلم که فقط با بودجه‌ای ۲۲ میلیون دلاری ساخته شده بود، توانست در فروش جهانی خود نزدیک ۱۰۰ میلیون دلار فروش کند و بلافاصله تبدیل به یکی از محبوب‌ترین‌های اکشن شد. با موفقیت فیلم اول، طبیعی بود که دنباله‌ای برای آن ساخته شود. در سال ۲۰۰۶ میلادی شاهد یک فیلم دیگر از این سری با نام Underworld: Evolution بودیم که توانست همچون نسخه پیشین فروش بسیار خوبی داشته باشد. Underworld: Evolution چیزی نزدیک به ۱۱۱ میلیون دلار فروش کرد؛ در حالی که بودجه ساخت فیلم ۴۵ میلیون دلار بود. نسخه بعدی با نام Underworld: Rise of the Lycans در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، نتوانست هیجان و محبوبیت سری را به طور خاصی افزایش دهد و کمی از آن نیز فروکش کرد. با این وجود، این نسخه هم توانست ۹۱ میلیون دلار فروش داشته باشد که نسبت به هزینه ساخت ۳۵ میلیون دلاری فیلم، آماری بسیار خوب و موفقیتی دیگر برای این فیلم بود. دوباره در سال ۲۰۱۲ و با فیلم Underworld: Awakening، این سری بازگشت پیروزمندانه‌ای را تجربه کرد. این نسخه بیش‌ترین فروش در سری با میزان ۱۶۰ میلیون دلار را در اختیار دارد. البته، بودجه ساخت این نسخه هم ۷۰ میلیون دلار بوده است.

برخلاف یکی دیگر از فیلم‌های این سبک یعنی سری Resident Evil که قرار است تا مدتی دیگر آخرین نسخه‌اش منتشر شود، به نظر نمی‌رسد که Underworld: Blood Wars پایان داستان و ماجرای سلنا باشد و بعید نیست که بعدها شاهد ششمین فیلم این مجموعه هم باشیم.

به تازگی پوستر جدید و زیبایی از پنجمین نسخه این سری یعنی Underworld: Blood Wars منتشر شده است که می‌توانید آن را در پایین مشاهده کنید. این تصویر سلنا، شخصیت اصلی فیلم، را نشان می‌دهد. نقش این شخصیت را کیت بکینسیل (Kate Beckinsale) بر عهده گرفته است.

underworld-blood-wars-poster

 فیلم Underworld: Blood Wars توسط آنا فورستر (Anna Foerster) کارگردانی خواهد شد. وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم هم برعهده‌ی کوری گودمن (Cory Goodman) خواهد بود. بازیگرانی نظیر کیت بکینسیل (Kate Beckinsale)، تئو جیمز (Theo James)، توبیاس منزیس (Tobias Menzies) و بسیاری دیگر در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد.

این فیلم قرار است در تاریخ ۶ ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی برابر با ۱۷ دی ۱۳۹۵ در سینماها اکران شود.

نظر شما چیست؟ آیا این نسخه هم می‌تواند همچون نسخه‌های پیشین فروش خوبی در باکس آفیس و دیگر بازارهای جهانی داشته باشد؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من این سرى رو خیلى دوست دارم ولى بعید مى دونم با قدرت جدید سلینا که توى تریلر دیدیم بشه ادامه اش داد. اون سرعت عجیب براى یک فیلم جذابه ولى قسمت بعدى یا باید نیروش رو از دست بده، یا آنتاگونیست ها هم قدرت مشابه داشته باشن که نتیجه اش اینه که مجبورن کل فیلم رو اسلوموشن کنن یا کسى توى درگیرى روى پرده نیست?