توماس لنون به سریال Supergirl پیوست

11 December 2019 - 19:00

شخصیت Mr. Mxyzptlk در سال ۲۰۲۰ به سریال سوپرگرل (Supergirl) بازخواهد گشت. اما اینبار ظاهر کاملاً متفاوتی به خود خواهد گرفت. به گزارش سایت خبری Deadline توماس لنون (Thomas Lennon) به گروه بازیگران سوپرگرل پیوسته تا در نقش منفی این سریال ظاهر شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لنون برای بازی در سریال کمدی رنو ۹۱۱ (Reno 911) از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ مشهور است. اوایل این ماه، اعلام شد که سریال سوپرگرل در حال احیا است تا در شبکه‌ی Quibi پخش شود. اخیراً لنون در نقش مقابل متیو پری (Matthew Perry) در سریال زوج عجیب (The Odd Couple) شبکه‌ی CBS قرار گرفته است. جالب اینجاست که این اولین سفر لنون به جهان دی سی نیست. او صداگذاری نقش رئیس اوهرا را در دو فیلم انیمیشن بتمن بر اساس سریال تلویزیونی دهه ۱۹۶۰ در کارنامه‌ی خود دارد. وی همچنین در فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) در نقش پزشک بروس وین ظاهر شده است.

پیش از این پیتر گدیوت (Peter Gadiot) در سال ۲۰۱۷ و فصل دوم این سریال نقش شخصیت Mr. Mxyzptlk را ایفا کرده بود. او برای اعتراف عشق خود به کارا دنورز، از بعد پنجم به شهر ملی سفر کرد. اما هنگامی که کارا پیشنهاد او را رد کرد، تهدید کرد که سراسر کره زمین ویران خواهد شد. سرانجام کارا توانست با فریب دادن وی و مجبور کردنش به خواندن نام خود به شکل برعکس، او را به بعد پنجم بازگرداند. به نظر می رسد این سریال قصد دارد تغییراتی در ظاهر این شخصیت را با یادآوری به هواداران مبنی بر توانایی تغییر شکلش، توضیح دهد.

شخصیت Mr. Mxyzptlk اولین بار در ۳۰مین کتاب سوپرمن و در سال ۱۹۴۴ معرفی شده و تا بحال توسط بازیگران متفاوتی به روی پرده‌ی سینما آورده شده است. مایکل جی.پولارد (Michael J. Pollard) در فیلم سوپر بوی (Superboy)، هاوی مندل (Howie Mandel) در فیلم لویس و کلارک (Lois & Clark)، ترنت فورد (Trent Ford) در فیلم اسمال ویل (Smallville) و گیلبرت گادفرید در فیلم سوپرمن: سریال انیمیشنی (Superman: The Animated Series) تا بحال این نقش را ایفا کرده‌اند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.