سریال Code 8 پروژه بعدی استفن امل است

11 December 2019 - 21:00

هیچ چیز جلودار استفن امل (Stephen Amell) نیست. فیلم علمی‌تخیلی Code 8 جدیدش و اخبار اخیر درباره سریال اسپین‌آف براساس فیلمی که برای شبکه Quibi‌ است، همگی او را مرکز توجه همگان قرار داده‌اند. امل به زودی از اروورس با اتمام سریال Arrow خارج می‌شود. با اتمام فصل آخر، او وارد پروژه‌های جدیدی خواهد شد که فعلا عبارتند از Code 8 و سریال تلویزیونی Heels. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به نقل از سایت خبری تی‌وی لاین، امل با پسر عمویش، رابی امل (Robbie Amell) در سریال اسپین‌اف جدیدی براساس فیلم جدیدشان، Code 8، هم‌بازی می‌شود که از ۱۳ دسامبر راهی سینماهای کشور می‌گردد. این فیلم درباره کانر رید (با بازی رابی امل) است، مرد جوانی که با ابر قدرت در زمانی متولد شده که ۴ درصد از جمعیت جهان مانند اوست و آن‌ها گروه ترسیده و اعدام شده‌ای هستند. در طول فیلم Code 8، کانر را می‌بینیم که ابر قدرت‌هایش را بیشتر کرده و با گارت (استفن امل) و گروهش که سعی دارند دست به خلاف بزنند و مقابل نیروی پلیس که سعی دارد گیرشان بیندازد، به مشکل می‌خورد. سریال شبکه Quibi سال‌ها بعد از این وقایع را نشان می‌دهد و به کانر می‌پردازد که خلافکار سابق است و گارت مواد فروش تلفنی است. کارگردان فیلم Code 8، جف چان (Jeff Chan) این اسپین‌آف را برای Quibi می‌سازد و به همراه کریس پر (Chris Pare) فیلم‌نامه را می‌نویسد.

فیلم Code 8 براساس فیلم کوتاهی به همین نام است که امل‌ها در آن بازی می‌کنند. امل و رابی از سال ۲۰۱۶ سعی داشتند فیلم کوتاهشان را بلند کنند. سریال Code 8 توسط کلونی پیکچرز، چتن، پر، امل‌ها و XYZ Film ساخته می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.