تصاویری جدید از فیلم The LEGO Batman Movie منتشر شد: کلکسیون خودروهای بتمن خارق‌العاده است

30 October 2016 - 21:00

بعد از تبدیل شدن دور از انتظار فیلم The LEGO Movie به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۴ از نظر مالی (و البته از دید منتقدان)، استودیوی برادران وارنر به این موضوع پی برد که فرنچایزی با پتانسیل بالا را به وجود آورده‌است. این استودیو در حال حاضر در قالب دنیایی که حال عادی به نظر می‌رسد، چندین اسپین اف از این برند را در دست ساخت دارد، به علاوه‌ی دنباله‌ای بر همین فیلم که قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود. شماره بعدی دنیای سینماتیک LEGO فیلم The LEGO Batman Movie خواهد بود که در آن قرار است شوالیه شنل پوش با صداپیشگی ویل آرنت (Will Arnett) دوباره در مرکز توجهات باشد. به کارگردانی کریس مک‌کی، فیلم از مجموعه‌ای از صداپیشگان درجه یک بهره خواهد برد از جمله زک گلیفناکیس (Zach Galifianakis)، رلف فاینس (Ralph Fiennes)، روزاریو داوسون (Rosario Dawson)، مایکل سرا (Michael Cera) و ماریا کری (Mariah Carey). با سینماگیمفا همراه باشید.

برادران وارنر تا به این لحظه کمپین تبلیغاتی جالبی را برای فیلم پیاده کرده‌اند که شامل نمایش چند تریلر با صحنه‌های طنزآمیز و جذاب از آن (مشابه فضای فیلم اول) است. همچنین در ادامه همین کمپین، تصاویر جدیدی نیز از کاراکترهای این انیمیشن منتشر شده‌است، از جمله شخصیت جوکر (گلیفناکیس) و رابین (سرا). حال نیز تصویری جدید از خود شوالیه تاریکی منتشر شده‌است که در آن می‌توانیم خودروهای جدید او را نیز مشاهده کنیم.

lego-batman-joker

lego-batman-joker-and-harley-quinn1

lego-batman-robin

lego-batman-robin-and-batman

در این تصویر که توسط Collider منتشر شده‌است، بتمن را در غار خود می‌بینیم و خودروها و تجهیزات در پس زمینه این تصویر قرار دارند. اگرچه تمرکز عکس بر روی آنها قرار ندارد ولی طرفداران می‌توانند در کنار یاران همیشگی بتمن، یعنی بتموبیل و بتپلین (Batplane)، امکانات جدیدی را نیز مشاهده کنند :

lego-batman-movie-vehicles-image

بر اساس ویدیوهای منتشر شده تا به این لحظه، به نظر می‌رسد The LEGO Batman Movie قرار است از صحنه‌های خلاقانه و سکانس‌های جالب بهره ببرد، پس جالب است که ببینیم این وسایل نقلیه چگونه در آنها تاثیر خواهند داشت. البته مشخص است که بتمن از تمام این امکانات استفاده نخواهد کرد و حالتی نمایشی دارند ولی قطعا می‌دانیم که برای نجات گاتهام استفاده از بعضی از آنها ضروری خواهد بود. مجموعه گجت‌های او در کنار وسایل نقلیه‌اش همیشه جزو اصلی و جدا نشندنی صحنه‌های اکشن در برداشت‌های متفاوت از این قهرمان بوده‌است و در تمام این برداشت‌ها، همیشه لحظه‌ای از فیلم‌ها این تجهیزات را در مرکز توجهت قرار داده‌اند. پس در نتیجه این موضوع اگر در انیمیشن (که همه چیز می‌تواند در آن اتفاق بیافتد) اعمال نشود، باعث نا امیدی طرفداران بی شمار این ابرقهرمان خواهد شد.

در حال حاضر، بسیار دور از ذهن است که بخواهیم بگوییم فیلم The LEGO Batman Movie در این فرنچایز رو به رشد به موفقیت نخواهد رسید. شوالیه تاریکی اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوب است و این فیلم با توجه به پتانسیل خود خواهد توانست از این چهره جهانی به خوبی استفاده کند. همچنین با توجه به برداشت تاریک از این شخصیت محبوب در فیلم‌های اخیر دنیای سینماتیک DC، نمایش شخصیتی شوخ طبع و مناسب خانواده از او می‌تواند توسط طیف گسترده‌ای از طرفداران مورد استقبال قرار بگیرد.

The LEGO Batman Movie در تاریخ ۲۲ بهمن امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.