پیوستن سکینه جعفری و دامیان یانگ به فصل دوم سریال Snowpiercer

12 December 2019 - 13:30

سکینه جعفری (Sakina Jeffrey) و دامیان یانگ (Damian Young) به فصل دوم سریال Snowpiercer (برف شکن) محصول شبکه TNTپیوستند. این دو در کنار جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) و داوید دیگز (Daveed Diggs) بازیگران ثابت فصل دوم خواهند بود. فصل اول سریال در بهار ۲۰۲۰ پخش می‌شود. تولید فصل دوم نیز در حال انجام است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از گذشت هفت سال از وقتی دنیا به شکل یک سرزمین برهوت منجمد درآمده، داستان سریال Snowpiercer به بازمانده‌های بشریت می‌پردازد که همگی در یک قطار ۱۰۰۱ واگنه همواره در حرکت که دور جهان می‌چرخد، به سر می‌برند. جنگ طبقاتی، بی‌عدالتی اجتماعی، و سیاست‌های مربوط به بقا از جمله موضوعات اساسی این سریال تلویزیونی جذاب هستند. این سریال به اقتباس از یک فیلم موفق و سری رمان‌های گرافیکی به همین نام ساخته شده است.

یانگ و جعفری نقش آقا و خانم هدوود را ایفا می‌کنند. آن‌ها دو دانشمند خاص هستند که در انزوا و به دور از دیگران تحقیق خود را پیش می‌برند، و فقط دغدغه دو چیز را دارند: تحقیقشان و یکدیگر. آن‌ها را به این وظیفه اختصاص داده‌اند که فقط به فکر پیشرفت علمی تحقیقشان باشند، حتی به بهای از دست رفتن بشریت و مسائل اخلاقی.

در فصل اول سریال علاوه بر کانلی و دیگز، شاهد حضور بازیگران دیگری هم‌چون آلیسون رایت (Alison Wright)، مایکی سامنر (Mickey Sumner)، سوزان پارک (Susan Park)، ایدو گلدبرگ (Iddo Goldberg)، کتی مکگویینس (Katie McGuinness)، لنا هال (Lena Hall)، آنالیز باسو (Annalise Basso)، سم اوتو (Sam Otto)، روبرتو اوربینا (Roberto Urbina)، شیلا وند (Sheila Vand)، و جیلین فلتچر (Jaylin Fletcher) نیز هستیم. استیون اوگ (Steven Ogg) و رووان بلانچارد (Rowan Blanchard) از جمله بازیگران ثابت فصل دوم هستند. سین بین (Sean Bean) نیز در فصل دوم حضور دارد.

کمپانی Tomorrow Studios به همراه CJ Entertainment، که تهیه‌کننده فیلم اورجینال بود، از تهیه‌کنندگان سریال Snowpiercer هستند. مارتی ایدلستین (Marty Adelstein) و بکی کلمنتس (Becky Clements) از طرف کمپانی Tomorrow Studios؛ شورانر: گرامی منسون (Graeme Manson) که اولین اپیزود را نوشت؛ کارگردانی به نام جیمز هاوز (James Hawes)؛ و متیو اوکانر (Matthew O’Connor)؛ اسکات دریکسون (Scott Derrickson)؛ و تهیه‌کنندگان فیلم اورجینال یعنی بونگ جوون هو (Bong Joon Ho)، مایکی لی (Miky Lee)، تائی-سونگ جئونگ (Tae-Sung Jeong)، پارک چان-ووک (Park Chan-Wook)، لی تائی-هون (Lee Tae-Hun) و دووهو چوی (Dooho Choi) از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال می‌باشند.

در آینده شاهد حضور جعفری در Defending Jacob (دفاع از جیکوب) از  اپل تی‌وی پلاس، در مقابل کریس ایوانز (Chris Evans) و میشل داکری (Michelle Dockery) خواهیم بود.

یانگ در سریال‌های Ozark (اوزارک) از شبکه نتفلیکس، Shrill (شریل) از شبکه Hulu، و The Comeback (بازگشت) از شبکه HBO، و Californication (کالیفورنیکیشن) از شبکه Showtime به ایفای نقش پرداخته است. و اخیرا در فیلم‌های سینمایی Joker (جوکر) و Birdman (مرد پرنده‌ای) نیز بازی کرده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.