تصاویر جدید فیلم Passengers: ماجراجویی در سفینه‌ی فضایی

30 October 2016 - 22:00

مدت بسیار زیادی است که طرفداران سبک علمی تخیلی منتظر اکران فیلم Passengers «مسافران» هستند. فیلمی که مدت زیادی است خبر ساخت آن به گوش می‌خورد. حال که می‌دانیم دو بازیگر جوان و با استعداد این روزهای هالیوود در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند، می‌توانیم به آن بیش‌تر هم امیدوار باشیم. به تازگی تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. برای مشاهده این تصاویر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  فیلم Passengers «مسافران» قرار بود چند سال پیش تولید شود و در آن زمان بازیگران در نظر گرفته شده برای فیلم هم متفاوت بودند. در ابتدا، قرار بود که بازیگرانی همچون کیانو ریوز (Keanu Reeves)، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) در نقش شخصیت‌های اصلی آن ایفای نقش کنند. با این وجود همه چیز تغییر کرد و برنامه‌های ساخت این فیلم عوض شد. اکنون، باید این فیلم علمی تخیلی را با بازی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) و کریس پرت (Chris Pratt) مشاهده کنیم. بازیگران جوانی که این روزها شهرت بسیار خوبی در هالیوود کسب کرده‌اند. مقایسه نقش‌های چند سال اخیر کریس پرت در فیلم‌های سینمایی نشان دهنده این است که او چگونه از بازی در قالب نقش‌های کوچک به ایفای نقش شخصیت‌های بزرگ و محبوب رسیده است. جنیفر لارنس با فیلم‌های The Hunger Games «عطش مبارزه» و سری X-Men «مردان ایکس» و کریس پرت هم با ایفای نقش در فیلم‌های The LEGO Movie، Guardians of the Galaxy و Jurassic World به شهرت زیادی رسیدند.

به تازگی تصاویر جدیدی منتشر شده است که نماهای بیش‌تری از دو بازیگر اصلی فیلم و سفینه‌ی فضایی آوالون به ما می‌دهد. شما می‌توانید این تصاویر را در پایین مشاهده کنید.

passengers-jennifer-lawrence-and-chris-pratt-october-2016-2

passengers-jennifer-lawrence-and-chris-pratt-october-2016-1

passengers-jennifer-lawrence-and-chris-pratt-october-2016-3

passengers-jennifer-lawrence-and-chris-pratt-october-2016-4

Passengers «مسافران» داستان دو نفر را با نام‌های جیم (Jim) و آئورورا (Aurora)، به ترتیب با بازی کریس پرت و جنیفر لارنس، روایت می‌کند. این دو مسافر در یک سفینه فضایی با نام آوالون قرار دارند که قصد دارد به سیاره‌ای دوردست سفر کند. بر حسب یک مشکل ایجاد شده در این سفینه، دو نفر از مسافران سفینه نزدیک به یک قرن زودتر از زمان مورد نظر بیدار می‌‌شوند. کریس پرت در نقش شخصیت جیم پرستون (Jim Preston) بازی می‌کند. او یک مهندس میکانیک از شهر دنور است که می‌خواهد زمین را ترک کرده و با خرید بلیط سفینه فضایی آوالون، به یک سیاره بسیار دوردست سفر کند. جنیفر لاورنس هم نقش شخصیت آئورورا دان (Aurora Dunn) را بر عهده دارد که یک نویسنده از شهر نیویورک است و علاقه زیادی به سفرهای کهکشانی دارد. در این میان، رابطه‌ی عاشقانه‌ای هم بین این دو مسافر که بسیار زودتر از زمان مورد نظر از خواب بیدار شده‌اند، برقرار می‌شود.

علاوه بر بازیگران سرشناس و محبوب هالیوودی، فیلم از کارگردان خوبی هم بهره‌مند است.  فیلم Passengers «مسافران» قرار است توسط مورتن تیلدام (Morten Tyldum) کارگردانی شود. مورتن تیلدام در گذشته سابقه حضور بین نامزدهای جایزه اسکار را برای کارگردانی فیلم The Imitation Game «بازی تقلید» داشته است. Jon Spaihts هم که در گذشته فیلم‌نامه آثاری همچون Prometheus و Doctor Strange را نوشته است، نوشتن فیلم‌نامه این اثر را برعهده گرفته است.

همچنین لازم به ذکر است که بازیگران دیگری نظیر لارنس فیشبورن (Lawrence Fishburne)، اندی گارسیا (Andy Garcia) و مایکل شین (Michael Sheen) در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

مدتی پیش تریلر زیبایی از این فیلم سینمایی منتشر شد که لحضات هیجان انگیز و جالبی را به بیننده نشان می‌داد.

فیلم Passengers «مسافران» در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ مصادف با ۱ دی ۹۵ در جهان اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

Save

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.