پروژه بعدی سازندگان سریال Game of Thrones مشخص شد

13 December 2019 - 16:00

دیوید بنیاف (David Benioff) و دی بی وایس (D.B. Weiss) سازندگان سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» پس از اینکه با خروج از تیم سازنده سه‌گانه بعدی Star Wars «جنگ ستارگان» با نتفلیکس قرارداد بستند، حالا پروژه جدید خودشان را مشخص کرده‌اند. البته این پروژه محصول نتفلیکس نیست، بلکه توسط برادران وارنر ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این پروژه بدون نام براساس رمان گرافیکی مهیج Lovecraft نوشته کیث گیفن (Keith Giffen) ساخته می‌شود. بنیاف و وایس کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از فیل هی (Phil Hay) و مت مانفری (Matt Manfredi) برعهده دارند.

رمان Lovecraft رویکردی فانتزی به زندگی نویسنده مشهور ژانر وحشت کهکشانی یعنی اچ.پی. لاوکرافت (H.P. Lovecraft) دارد که هیولاهای عجیب داستان‌هایش واقعی بودند. در خلاصه داستان کوتاه فیلم آمده است:

این فیلم سوال وحشتناکی را می‌پرسد: چه می‌شود اگر اچ.پی. لاوکرافت آن هیولاها را از خودش نساخته باشد؟ چه می‌شود اگر هیولاهای داستان‌های او واقعی باشند؟ وقایع فیلم در دهه ۲۰ میلادی و پیرامون شخصیت کاتولو خلق شده توسط لاوکرافت جریان دارند.

طی چند ماه گذشته شاهد اتفاقات عجیبی برای بنیاف و وایس بوده‌ایم که پس از اعتراضات زیاد به فصل پایانی سریال Game of Thrones قراردادی بزرگ با نتفلیکس بستند. سپس این دو در یک بیانیه اعلام کردند به دلیل مشغله کاری نمی‌توانند سه‌گانه Star Wars را بسازند و حالا قرار است یک پروژه برای استودیوی برادران وارنر بسازند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.