سریال The Marvelous Mrs. Maisel برای فصل چهارم تمدید شد

13 December 2019 - 16:30

آمازون سریال کمدی The Marvelous Mrs. Maisel «خانم میزل شگفت‌انگیز» که افتخارات زیادی برای این سرویس استریم کسب کرده را برای فصل چهارم تمدید کرد. خبر تمدید این سریال فقط یک هفته پس از پخش فصل سوم و چند روز پس از دریافت ۲ نامزدی گلدن گلوب برای این سریال منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریال The Marvelous Mrs. Maisel امسال در دو بخش بهترین سریال کمدی یا موزیکال و بهترین بازیگر زن برای ریچل برازناهان (Rachel Brosnahan) نامزد گلدن گلوب شده است.

ایمی شرمن پالادینو (Amy Sherman-Palladino) سازنده و شورانر سریال درباره تمدید آن گفت:

خیلی خوشحالیم که آمازون این سریال رو برای فصل چهارم تمدید کرد، پس لازم نیست وسایل خودمون رو جمع کنیم و از اینجا بریم. از آمازون برای حمایتشون تشکر می‌کنم.

جنیفر سالکه (Jennifer Salke) رئیس استودیوی آمازون هم در این باره گفت:

سریال The Marvelous Mrs. Maisel به یک پدیده جهانی تبدیل شده و فصل سوم هم بهترین شروع از نظر تعداد بیننده رو رقم زد. خیلی خوشحالیم که مشترکان آمازون پرایم می‌تونن داستان میج رو در فصل چهارم هم تماشا کنن. ایمی و دن شخصیت‌های خیلی بامزه و جذابی ساختن که هر کدوم هوش و استعداد خاص خودشون رو دارن و مشترکان ما قطعا از بازگشت این شخصیت‌ها خوشحال میشن.

در فصل سوم، میج و سوزی درسی درباره تجارت نمایش یاد می‌گیرند که هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. جوئل حین حمایت از میج تلاش می‌کند آرزوهای خودش را برآورده کند. ایب با ماموریت جدیدی روبرو شده و رُز متوجه می‌شود استعدادهای خاص خودش را دارد.

The Marvelous Mrs. Maisel تاکنون برنده ۱۶ جایزه امی از جمله بهترین سریال کمدی، ۳ جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین سریال کمدی یا موزیکال، ۵ جایزه گزینش منتقدین از جمله بهترین سریال کمدی و بسیاری جوایز دیگر شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.