فضای مجازی در تسخیر Guardians of the Galaxy Vol. 2

31 October 2016 - 09:00

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان شماره ۲» با انتشار اولین تیزر تریلر خود، انتظارات برای ایجاد بازخورد در فضای مجازی را به وجود آورد. این بدین معنی نیست که فیلم در انتظار خود برای توجه از طرف دوست‌داران کامیک و ژانر عملی تخیلی بدون رقیب باشد، جایی که فیلم Logan نیز اولین تریلر خود را منتشر کرد و فیلم‌های Doctor Strange و Rogue One: A Star Wars Story نیز در آستانه اکران خود قرار دارند. این برهه از سال یکی از پرترافیک‌ترین زمان‌ها برای اکران فیلم‌های بزرگ و به طور کلی هیجان پیرامون فیلم‌ها است و این موضوع از طریق انعکاس آنها در فضای مجازی قابل اندازه‌گیری است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این تیزر که به احتمال زیاد تا آخرین جزئیات خود بررسی شده‌است، اطلاعات زیادی را در اختیار طرفداران گذاشت و طبق انتظار بازخوردهای زیادی را نیز در فضای مجازی داشت. هنوز زمان برای گفتگو در مورد Logan و دیگر فیلم‌های پیش رو وجود دارد ولی طبق آمار و ارقام منتشر شده، فیلم Guardians 2 توانسته‌است بیشترین توجهات به سمت خود در فضای مجازی روانه کند.

طبق گزارش جدید وراییتی، Guardians of the Galaxy Vol. 2 توانست در هفته گذشته فضای مجازی را به تسخیر خود درآورد. طبق آما منتشر شده توسط comScore این فیلم توانست با انتشار تیزر تریلر خود در هفته گذشته باعث ایجاد ۱۰۸۰۰۰ گفتگوی جدید در فضای مجازی شود.

guardians-galaxy-trailer-starlord-armor

لوگان نیز توانست در این میان ۸۳۰۰۰ مکالمه را به خود اختصاص دهد و فیلم‌های Doctor Strange و Rogue One نیز به ترتیب ۳۹۰۰۰ و ۳۳۰۰۰ مکالمه را به خود اختصاص دادند. با نگاه دقیق به این ارقام و البته نگاه کلی، می‌بینیم که فیلم Rogue One نیز در هفته قبل‌تر و با انتشار تریلر پایانی خود، توانست بیش از ۲۲۸۰۰۰ مکالمه را پیرامون خود ایجاد کند. این فیلم با در نظر داشتن کلیه آمار و ارقام در سال ۲۰۱۶، با اقتدار در صدر جدول قرار دارد، جایی که توانسته است مجموعا ۱٫۷ میلیون مکالمه فضای مجازی را به خود اختصاص دهد.

Guardians of the Galaxy Vol. 2 قبلا نیز (با توجه موفقیت فیلم اوریجینال) به عنوان پرانتظارترین فیلم مارول در سال ۲۰۱۷ شناخته شده‌بود. تحت تاثیر قرار دادن فضای مجازی آن هم تنها با انتشار تیزری از تریلر خود، دلالت بر انتظارات بالای موجود پیرامون این فیلم دارد که قرار سال آینده و در اردیبهشت ماه اکران شود. تیزر بین المللی این فیلم نیز توانست در خارج از آمریکا توجهات بسیاری را به سمت این فیلم جلب کند و انتظار می‌رود تریلرهای بعدی آن نیز در ماه‌های آینده همین روند را ادامه دهند.

به طور قطع مقابله با Rogue One کاری بسیار سخت است، پس باعث تعجب نخواهد بود که این فیلم در دنیای جنگ ستارگان با اکران خود به طور کامل Guardians 2 را از گردونه رقابت (در فضای مجازی) خارج کند. ولی به هر حال، بعد از اکران Rogue One، نگهبانان دوباره خواهند توانست به صدر جدول به عنوان پر انتظارترین فیلم بهار باز گردند.

Guardians of the Galaxy Vol. 2 در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.