جوناتان اینتویستل ریبوت Power Rangers را برای پارامونت می‌سازد

15 December 2019 - 14:30

دو سال پیش کمپانی Lionstage ریبوت سریال Mighty Morphin Power Rangers را برای سینما ساخت. اما طرفداران سریال اصلی و نسل جدید طرفداران عمدتاً از آن حمایت نکردند. حالا کمپانی Paramount، بدون توجه به آن عدم موفقیت، آماده هست تا برای ساخت برداشت جدیدی از این گروه کلاسیک دوباره تلاش کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، جوناتان اینتویستل (Jonathan Entwistle) برای ساخت ریبوت Power Rangers (پاور رنجرز) توسط کمپانی Paramount انتخاب شده است. پارامونت، پس از عدم موفقیت ریبوت کمپانی Lionstage، امتیاز عرضه مجدد فرنچایز این سریال را به دست آورد. پتریک برلی (Patrick Burleigh) برای نوشتن فیلم‌نامه این فیلم جدید در نظر گرفته شده است.

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌ها برای Power Rangers این است که حالا استودیو Hasbro صاحب فرنچایز است. و این بدان معناست که این پروژه تحت حمایت کمپانی تولید پروژه‌هایی هم‌چون G. I. Joe (جی. آی. جو)، Transformers (تبدیل شوندگان)، Micronauts (میکروناتز)، و ROM (آر او ام) قرار می‌گیرد. سال‌هاست که استودیوی Hasbro در ساخت فیلم‌های اقتباسی اش از سبک دنیای مارول تقلید کرده است. حالا معلوم نیست که آیا باز هم از این سبک پیروی خواهد کرد و آیا Power Rangers هم جزئی از دنیای مارول خواهد بود یا خیر.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.