فیلم اقتباسی از بازی Rabbids ساخته می‌شود

15 December 2019 - 21:00

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ددلاین، استودیو لاینزگیت موفق شده حق ساخت فیلم فرنچایز بازی ویدئویی محبوب Ubisoft به نام Rabbids را بدست آورد که بازی اسپین‌آف بازی ویدئویی فانتزی Rayman است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌‌.

این استودیو در حال حاضر در فرایند ساخت اقتباس لایو اکشن Rabbids قرار دارد و تاد استروس-اسکالسون (Todd Strauss-Schulson) کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

بازی Rabbids یا Raving Rabbids درباره موجودات وحشی خرگوش مانندی است که متخصص بدرفتاری و هرج و مرج هستند. این شخصیت‌ها اولین بار سال ۲۰۰۶ معرفی شدند و ضد قهرمانان جدیدی در دنیای Rayman بودند. فرنچایز بازی ویدئویی Rabbids به دلیل محبوبیتش، بیس از ۱۵ میلیون نسخه‌اش فروش رفت.

در سال ۲۰۱۳، یوبیسافت موشن پیکچرز سریال انیمیشنی آن را تحت عنوان Rabbid Invasion منتشر کرد. سه فصل اول از شبکه Nickelodeon بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ پخش شدند و فصل چهارم اوایل امسال از نتفلیکس پخش گردید‌.

تاد لیبرمن (Todd Lieberman) و دیوید هابرمن (David Hoberman) فیلم را برای Mandeville Films و جیسون آلتمن (Jason Altman) و مارگارت بویکین (Margaret Boykin) برای Ubisoft Film & Television تولید می‌کنند.

الکس یانگ (Alex Young) تهیه‌کننده اجرایی کار و مت سنریچ (Matt Senreich)، تام شپارد (Tom Sheppard) و زب ولز (Zeb Wells) فیلم‌نامه‌ نویسان پروژه هستند. فیلم‌نامه قبلا توسط تاد رزنبرگ (Todd Rosenberg) بازنویسی شد. مردیث ویک (Meredith Wieck) و چلسی کوجاوا (Chelsea Kujawa) از لاینزگیت این پروژه را می‌سازند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.