نقش عجیب Anne Hathaway در فیلم Ocean’s Eight

31 October 2016 - 11:00

این روزها هالیوود به منظور کاهش ریسک مالی، وارد عرصه جدیدی در تولید فیلم شده‌است و آن ساخت فیلم‌ بر اساس فرنچایزهایی است که در گذشته جا افتاده‌اند. Tomorrowland «سرزمین فردا» محصول پر هزینه (۱۹۰ میلیون دلار) دیزنی، مثالی در استفاده از ایده اوریجینال در فیلم است که نتوانست حتی هزینه‌های ساخت خود را بازگرداند، موضوعی که بیش از پیش باعث دلسرد شدن استودیوها در استفاده از ایده اوریجینال در فیلم‌هایشان شد. البته ساخت ریبوت‌ها نیز به طور کامل بیمه نیستند، جایی که امسال فیلم جدید Ghostbusters با استفاده از بازیگرانی عالی تنها به فروش ۲۲۰ میلیون دلار دست پیدا کرد و به زحمت توانست هزینه‌های ساخت خود را بازگرداند. با سینماگیمفا همراه باشید.

اسپین‌آف‌ها در حال حاضر به دلایل بالا در اوج محبوبیت قرار دارند و استودیوی برادران وارنر پروژه‌ای از این نوع را در دست ساخت دارد. فیلم Ocean’s Eight اسپین‌آفی از فرنچایز محبوب Ocean’s Eleven «یازده یار اوشن» با بازی جرج کلونی (George Clooney) و برد پیت (Brad Pitt) است که قرار است در تمام نقش‌های اصلی خود از بازیگران زن استفاده کند. فیلم به تازگی مراحل فیلم‌برداری را آغاز کرده‌است و ساندرا بولاک (Sandra Bullock) به همراه کیت بلانچت (Cate Blanchett) در صحنه فیلم‌برداری در شهر نیویورک مشاهده شده‌اند.

Ocean’s Eight که قرار است در تابستان پرترافیک ۲۰۱۸ اکران شود، همچنین از بازیگرانی چون ان هتوی (Anne Hathaway)، ریحینا (Rihanna)، سارا پولسن (Sarah Paulson)، میندی کیلینگ (Mindy Kaling)، هلنا بونم کارتر (Helena Bonham Carter) و آکافینا (Awkwafina) بهره خواهد برد. وبسیات Coming Soon به تازگی تصاویری جدید از صحنه فیلم‌برداری این فیلم را منتشر کرده‌است که در آنها می‌توانیم کارتر را در کنار بلنچت و بولاک به همراه نمایشی غیرعادی از هتوی ببینیم:

Celebrity Sightings in New York City - October 24, 2016

Celebrity Sightings in New York City - October 26, 2016

'Ocean's Eight' filming in Midtown New York

'Ocean's Eight' filming in Midtown New York

طبق گزارشات در این فیلم بولاک نقش خواهر دنی اوشن (جرج کلونی) را خواهد داشت که به تازگی از زندان آزاد شده‌است و در کنار او، بلنچنت نقش دست راست او (همانند نقش راستی با بازی برد پیت) را خواهد داشت. این زوج با همکاری دیگر  اعضای گروه قصد دزدیدن گردنبندی از موزه Met Ball را دارند و در عین حال می‌خواهند با نقشه قبلی این دزدی را به گردن یک صاحب گالری شرور بیاندازند.

شاید جالب‌ترین نکته در مورد Ocean’s Eight، نقش ان هتوی در آن باشد. با اینکه هتوی به صورت زنده در صحنه فیلم‌برداری حاضر نبود ولی در این عکس‌ها می‌بینیم که تصویر او بر روی تابلوی نصب شده بر روی تاکسی نقش بسته‌است. در نتیجه به نظر می‌رسد هتوی در این فیلم نقش یک سلبریتی را داشته‌باشد.

لازم است به این نکته اشاره کنیم که در فیلم Ocean’s Twelve از این جک استفاده شده بود که جولیا رابرتز در کنار بازی در نقش همسر دنی، نقش خود یعنی جولیا رابرتز را نیز بازی کرده‌بود. پس این امکان وجود دارد که هتوی نیز نقش دوگانه مشابه را در این فیلم بازی کند، جایی که او نقش همزادش، ان هتوی، برنده جایزه اسکار را داشته‌باشد. البته احتمال استفاده از این جک برای بار دوم بسیار کم است، پس می‌توانیم انتظار داشته‌باشم که هتوی نقش شخصی مشهور یا مهم را در این فیلم ایفا کند.

Ocean’s Eight در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.