دیمون لیندلوف: احتمالا فصل دوم سریال Watchmen ساخته نشود

17 December 2019 - 15:00

سریال اقتباسی Watchmen «واچمن» محصول HBO برای این شبکه کابلی موفقیت‌های زیادی به ارمغان آورد و با استقبال خیلی خوبی از طرف منتقدین و مخاطبان روبرو شد. در حالی که برخی امیدوارند فصل دوم سریال ساخته شود، دیمون لیندلوف (Damon Lindelof) شورانر و سازنده سریال می‌گوید او برای ساخت فصل دوم نیازمند یک ایده خیلی خوب و توجیه مناسب است و اینکه هنوز معلوم نیست فصل دوم ساخته می‌شود یا خیر. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

لیندلوف طی یک مصاحبه افشا کرد وقتی قصد داشته ایده سریال را برای مدیران HBO توضیح دهد، از True Detective «کارآگاه حقیقی» و Fargo «فارگو» به عنوان مثال‌های شبیه آن نام برده است، بنابراین نیازی نیست سازنده اصلی در ادامه داستان نقشی داشته باشد و هنوز مشخص نیست فصل دوم ساخته شود یا خیر. او با بیان اینکه هنوز ایده خوبی برای فصل دوم ندارد گفت:

من همیشه در مورد این قضیه ثابت قدم بودم. وقتی برای اولین بار در مراسم کامیک‌کان نیویورک پایلوت سریال رو به نمایش گذاشتیم، دوست داشتم همه کسانی که طرفدار این سریال میشن بدونن هدف ما برای فصل اول چیه. مخصوصا بعد از شرایطی که برای Lost «لاست» و چند سریال دیگه پیش اومد، چون بیننده نمی‌دونست داستان قراره چقدر ادامه پیدا کنه. این ادای احترامی به کامیک Watchmen بود… من میخواستم همه بدونن این ابتدای یک سه‌گانه یا شروع یک سریال ۷ فصلی نیست. همیشه فضا برای ادامه دادن Watchmen وجود داره. به نظرم این دنیا خیلی غنی و قابل گسترشه. میشه داستانی از روی Watchmen ساخت که هیچکدوم از شخصیت‌ها در اون حضور نداشته باشن و فقط مفهوم داستان در اون جریان داشته باشه.

لیندلوف همچنین گفته نویسندگان سریال حالا سراغ دیگر پروژه‌ها رفته‌اند اما هر وقت لازم باشد با آن‌ها تماس گرفته و دوباره برای تولید فصل دوم با هم همکاری خواهند کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.