دیوید آیر نویسنده و کارگردان فیلم جدید The Dirty Dozen شد

17 December 2019 - 16:30

استودیو برادران وارنر، دیوید آیر (David Ayer) را برای نویسندگی و کارگردانی بازسازی فیلم کلاسیک اکشن، The Dirty Dozen، انتخاب کرده است. این فیلم توسط Genre و Cedar Park Entertainment تولید می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

آیر آخرین بار Suicide Squad (جوخه انتحار) را برای برادران وارنر کارگردانی کرد. این فیلم بزرگ دیگری برای استودیو است.

فیلم جنگی اصلی مربوط به سال ۱۹۶۷ را رابرت آلدریچ (Robert Aldrich) کارگردانی کرد و بازیگرانش ارنست بورناین، چارلز برانسون، جیم بروان، جان کاساوتس، رابرت رایان، تلی ساوالاس، رابرت وبر و دونالد سوثرلند بودند. این فیلم براساس رمان ای ام ناتانسون (E.M. Nathanson) بود که از گروه واقعی به نام Filthy Thirteen الهام گرفته است. این فیلم ماموریت مرموز مهمی را قبل از Normandy Invasion نشان می‌دهد، جاییکه گروهی از زندانیان ارتش آموزش می‌بینند تا ماموریت خودکشی را هدایت کنند جاییکه افسران درجه دار آلمان ملاقات دارند. آن‌ها امید دارند حذف رهبران به تعلیق تجاوز D-Day کمک کند و آن‌هایی که نجات می‌یابند بخشیده می‌شوند.

آیر این مردان را وارد داستان ماموریت می‌کند و صدایش را به آن‌ها تزریق می‌کند. این همراه با بازیگران متعدد و چند فرهنگی است. آیر فیلم‌نامه را بازنویسی می‌کند که قبلا توسط مارکو رامیرز (Marco Ramirez) نوشته شده است. استودیو خواستار ساخت سریع این پروژه تا سال ۲۰۲۰ است. کریس لانگ (Chris Long) تهیه‌کننده اجرایی کار است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.