دیزنی پلاس با انتشار پوستری از سریال جدید خود رونمایی کرد

17 December 2019 - 18:30

سرویس استریم دیزنی پلاس هم اکنون با سریال جنگ ستارگان: مندلوریان (Star Wars: The Mandalorian) به محبوبیت بسیاری رسیده است. علاوه بر این سریال، سریالهای دیگری نیز هنگام آغاز بکار این سرویس استریم همراه با مندلوریان پخش شده‌اند. موزیکال دبیرستان (High School Musical)، فورکی سوال میپرسد (Forky Asks a Question) و دنیا از دیدگاه جف گولدبلوم (The World According to Jeff Goldblum) از سریال‌های محبوب بوده و دیزنی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک و با شروع سال جدید این لیست را قدرتمندتر سازد. این شبکه اخیراً با انتشار پوستری از سریال جدید خود رونمایی کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

به تازگی سریال خاطرات رئیس جمهور آینده (Diary of a Future President) با انتشار در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸) و پوستری که مشاهده می‌کنید معرفی شده است. اپیزودهای جدیدتر آخر هر هفته منتشر خواهند شد. شرکت I Can and I Will و شبکه‌ی CBC با همکاری یکدیگر این سریال را ساخته‌اند. امیلی گیپسون (Emily Gipson) و جینا رودریگز (Gina Rodriguez) تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. ایلانا پنا (Ilana Pena) سازنده سریال، رابین شور (Robin Shorr) و برد سیلبرلینگ (Brad Silberling) وظیفه‌ی پخش را برعهده دارند.

این سریال داستان دختری ۱۲ ساله و دورگه‌ی کوبایی آمریکایی به نام النا را روایت می‌کند که از پس مشکلات مدرسه‌ی خود برآمده و راه خود را برای رئیس جمهور شدن دنبال می‌کند. این سریال از دید دفترچه خاطرات وی روایت شده و در گذشته با نام خاطرات یک رئیس جمهور زن شناخته می‌شد.

تس رومرو (Tess Romero) در نقش النا، که در خلاصه‌ی سریال به عنوان شخصیتی با هدف و اعتماد بنفس توصیف شده، ظاهر خواهد شد. چارلی بوشنل (Charlie Bushnell) در نقش برادر بزرگتر وی با نام بابی، سلنیس لیوا (Selenis Leyva) نیز در نقش مادر النا و بابی و مایکل ویور (Michael Weaver) در نقش یک وکیل و همینطور نامزد مادر آنها بازیگران دیگر سریال هستند. جینا رودریگز علاوه بر تهیه‌کنندگی وظیفه‌ی بازی در نقش النای مسن را برعهده دارد.

منبع: ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.