فیل لرد، کریس میلر و Radio Silence کمدی ترسناک جدیدی می‌سازند

17 December 2019 - 17:30

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، Radio Silence سازنده کمدی ترسناک Ready or Not با کمک فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) مغزهای متفکر Jump Street و Lego Movie فیلم جدیدی می‌سازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه این پروژه بدون نام را جیمی واردن (Jimmy Warden) نوشته و کمدی ترسناکی است که یونیورسال پیکچرز حق ساخت فیلم را بدست آورده است. داستان فیلم افشا نشده اما منابع خبری اعلام کردند که این فیلم لحن Good Boys یونیورسال را دارد که تابستان گذشته نظر منتقدین، مخاطبین و باکس‌آفیس را جلب کرد و شباهتی هم به The Revenant، درام برنده اسکار با بازی دی‌کاپریو خواهد داشت.

استودیو Radio Silence متشکل از مت بتینلی اولپین (Matt Bettinelli Olpin)، تایلر گیلت (Tyler Gillett) و چاد ویللا (Chad Villella) است، این پروژه سینمایی را می‌سازد و لرد و میلر تولید کنندگان آن خواهند بود.

آدیتیا سود (Aditya Sood) و برایان دافیلد (Brian Duffield) این پروژه را می‌سازند، در حالیکه مت ریلی (Matt Reilly) و کریستن سان (Christine Sun) آن را برای یونیورسال پیکچرز تولید می‌کنند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.