تایکا وایتیتی: Thor: Love & Thunder بزرگتر، برجسته‌تر و درخشان‌تر است

17 December 2019 - 21:00

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردان فیلم بسیار مورد انتظار Thor: Love and Thunder محصول مارول استودیوز، در مصاحبه با سایت خبری EW گفته، لحن و جهتی که برای فیلم جدید در نظر گرفته، چگونه است. او تایید کرده که عشق و صاعقه برجسته‌تر و درخشان‌تر از Thor: Ragnarok است و مخاطبین باید منتظر چیزهای دیوانه‌ کننده در این فیلم باشند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به همین دلیل، بسیاری از طرفداران MCU هیجان دارند تا ببینند نتیجه‌ی سری جدید ثور چه می‌شود چون جهت دهی بامزه و جدید وایتیتی را روی رگناروک شاهد بوده‌ایم که آن را پر فروش‌ترین فیلم این سه گانه با بیش از ۸۰۰ میلیون دلار کرد.

وی اظهار داشته:

فیلم بعدی ثور که من در حال ساختش هستم، خود را در این فیلم ماجراجویی می‌بینیم. این چیزی است که من عاشقش هستم و حس می‌کنم ثور را در رگناروک وارد ماجراجویی باحالی کردیم. همیشه کارهای جدید و ایده‌های متنوع وجود دارند و این یکی فکر کنم بزرگتر و برجسته‌تر و درخشان‌تر خواهد بود. چیزهای دیوانه کننده زیادی در این فیلم جدید خواهیم دید.

فیلم ثور: عشق و صاعقه به کارگردانی وایتیتی، دنباله فیلم موفق سال ۲۰۱۷، ثور: رگناروک، است. ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نقش جین به فیلم باز می‌گردد و همسورث و تامپسون در نقش‌های ثور و والکری باز می‌گردند. داستان ثور زنانه براساس The Mighty Thor نوشته جیسون آرون (Jason Aaron) است که در آن، جین فاستر قدرت و نیروی ثور را می‌گیرد.

ثور و والکری آخرین بار در فیلم پر فروش انتقام‌جویان: پایان بازی دیده شدند و ثور وظایف خود را به والکری محول کرد و به کمک نگهبانان کهکشان رفت.

فیلم ثور: عشق و صاعقه ۵ نوامبر ۲۰۲۱ راهی سینماها می‌شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.