رونمایی دیزنی از تریلر و پوستر کاراکترهای Onward

18 December 2019 - 00:00

دیزنی (Disney) و پیکسار (Pixar)، با رونمایی از پوستر و تریلر جدید کاراکترهای فیلم ماجراجویی فانتزی موردانتظارشان تحت عنوان Onward (به پیش) به مخاطبانشان هدیه کریسمس خود را تقدیم کرده‌اند. به‌علاوه، از پیوستن هنرمندان دیگری مثل علی وانگ (Ali Wong)، لنا ویت (Lena Waithe)، و مل رودریگز (Mel Rodriguez) به تیم بازیگرانشان نیز خبر می‌دهند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Onward، محصول مشترک دیزنی و پیکسار، در یک دنیای فانتزی در حومه شهر طراحی شده است، و ۲ برادر إلف نوجوان را معرفی می‌کند، که جستجوی عجیب و غریبی را در پیش می‌گیرند تا بفهمند آیا هنوز هم اندک جادویی در دنیا باقی مانده است یا نه.

صداپیشگانی مثل کریس پرت (Chris Pratt) و تام هالند (Tom Holland) به ترتیب در نقش دو برادر إلف یعنی بارلی لایتفوت و ایان لایتفوت صداپیشگی خواهند کرد. صداپیشگان دیگر این پروژه عبارت‌اند از: جولیا لوئی-دریفوس (Julia Louis-Dreyfus) در نقش لارل لایتفوت و اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) در نقش مانتیکور.

این فیلم را دن اسکانلون (Dan Scanlon) کارگردانی خواهد کرد و کوری رای (Kori Rae) نیز تهیه‌کنندگی آن را برعهده خواهد داشت. اسکانلون می‌گوید که داستان Onward الهام گرفته از ارتباط خودش با برادرش می‌باشد.

فیلم Onward در تاریخ ۶ام مارس ۲۰۲۰ در سینماها اکران خواهد شد.

     

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.