سریال Turner & Hooch در راه دیزنی پلاس

18 December 2019 - 12:30

دیزنی پلاس تصمیم گرفته سی سال به عقب برگردد و سریال جدید Turner & Hooch را بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم اصلی محصول سال ۱۹۸۹ است که تام هنکس (Tom Hanks) در نقش افسر تجسس پلیس در آن ظاهر شده که سرپرستی Dogue de Bordeaux را قبول می‌کند که قبلا متعلق به قربانی قتل بوده است. هنکس نقش اسکات ترنر را ایفا می‌کند. هم اتاقی جدید او، هوچ، است. این باعث تغییر زندگی ترنر می‌شود اما مکانی برای نگه‌داری سگش ندارد. خیلی زود، ترنر متوجه می‌شود که هوچ با ارزش‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کرده.

مت نیکس (Matt Nix)، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی کار است و طبق گزارشات، او با استودیو برای ساخت این پروژه قرارداد بسته است.

ما شاهد نقاط اشتراک این سریال با فیلم اصلی خواهیم بود که مر وینینگام، اسکات پالین، رجینالد ول‌جانسون، جی‌سی کوین، و کریگ تی. نلسون بازیگرانش بوده‌اند. قدرت فیلم دوگانه است: زوج عجیب غریب هنکس و سگ و کلایمکسی که قبلا گفته شد و اشک خیلی از مخاطبین را در می‌آورد. حفظ این حجم از احساسات کار دشواری است. پیدا کردن مخاطب هم اتفاق سخت‌تری است. اگر این سریال پلیسی باشد، خیلی از مخاطبین جدیدش را از دست خواهد داد.

اما محتوای خانوادگی سریال چیزی است که این سرویس استریم به دنبالش است. سریال Turner & Hooch دقیقا چیزی نیست که مردم در حال حاضر می‌خواهند اما شاید دیزنی بتواند آن را تبدیل به فیلم موفقی کند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.