یورگوس لنتیموس فیلم ترسناک The Hawkline Monster را می‌سازد

18 December 2019 - 13:00

از کمدی ترسناک Dogtooth و The Lobster تا The Favorite، یورگوس لنتیموس (Yorgos Lanthimos) کارگردانی با دامنه متنوعی از کارهای مختلف است. حالا بنظر می‌رسد پروژه بعدی او، ژانری است که هرگز قبلا تجربه‌اش نکرده است. لنتیموس در حال مذاکره برای کارگردانی اقتباس رمان The Hawkline Monster، کتاب منحصر به فردی با تاریخ هالیوود، است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کتاب The Hawkline Monster به قلم ریچارد بروتیگان (Richard Brautigan)، کمدی سیاهی است که داستان دو تفنگدار در غرب قدیم است که توسط زن جوانی به نام Magic Child استخدام شدند تا با چیزی که در خانه‌اش است، بجنگند. این “چیز” یک هیولا است که زیر خانه Hawkline در مجموعه‌ای از غارهای یخی زندگی می‌کند و این کار را شبکه ارتباطی میان غرب، وحشت، فانتزی و کمدی سوررئال می‌کند.

لنتیموس اولین کسی نیست که به این پروژه پیوسته است. هل اشبی (Hal Ashby) سعی کرد دو دهه پیش این فیلم را بسازد و بازیگرانی همچون جک نیکولسون (Jack Nicholson)، هری دین استنتون (Harry Dean Stanton) و جف بریجز (Jeff Bridges) در این فرایند حضور داشتند اما هرگز این فیلم ساخته نشد.

سپس تیم برتون (Tim Burton) تصمیم گرفت فیلم را با نیکولسون و کلینت ایستوود (Clint Eastwood) بسازد، اما بازم نشد. حالا لنتیموس روی کار آمده و با روی لی (Roy Lee)، اندرو تراپانی (Andrew Trapani)، و استیون اسکنیدر (Steven Schneider) این کار را تولید می‌کند.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.