تاریخ پخش فصل دوم سریال Narcos: Mexico مشخص شد

18 December 2019 - 17:00

نتفلیکس، تاریخ پخش فصل دوم و موردانتظار سریال درام جنایی Narcos: Mexico (نارکوس: مکزیک)، با حضور سوسی بیکن (Sosie Bacon) در نقش می می وب میلر و اسکات مکنیری (Scott McNairy) در نقش والت برسلین، را ۱۳ام فوریه ۲۰۲۰ (۲۴ بهمن ۹۸) اعلام کرد. علاوه‌ بر اعلام تاریخ پخش، اولین تصاویر از سریال هم منتشر شده که شما می‌توانید این عکس‌ها را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان Narcos: Mexico، با دور شدن از کلمبیا که نارکوس سه فصل تمام را آن‌جا سپری کرد، به بررسی خاستگاه رقابت موادمخدر مدرن می‌پردازد، به این ترتیب که به مبدأ آن رجوع می‌کند که مربوط به زمانی بوده است که دنیای قاچاق در مکزیک، اتحادیه‌ آشفته و بی نظمی از دلالان و فروشنده‌های مستقل بوده است. وقتی‌که فلیکس گالاردو (با بازی دیگو لونا (Diego Luna)) مدیریت امور را به دست می‌گیرد و تمام قاچاقچیان را با هم متحد می‌کند تا یک امپراطوری تشکیل بدهد، شاهد ظهور کارتل منطقه گودالاهارا (Guadalajara Cartel) در دهه ۱۹۸۰ هستیم. وقتی مأمور DEA (سازمان مبارزه با موادمخدر): کی کی کامارنا (با بازی مایکل پنیا (Michael Pena)) برای گرفتن پست جدیدش، همسر و پسر جوانش را از کالیفرنیا به گودالاهارا می‌برد، خیلی زود متوجه می‌شود که مأموریتش از آن‌چه فکر می‌کرده دشوارتر است. همان‌طور که کی کی راجع به فلیکس اطلاعات بیشتری به دست می‌آورد و بیشتر درگیر مأموریتش می‌شود، زنجیره‌ای از اتفاقات غم‌انگیز پیش می‌آید که بر تجارت موادمخدر و مبارزه با آن تا سال‌های متمادی تأثیر می‌گذارد.

در فصل دوم، علاوه بر مایکل پنیا و دیگو لونا، شاهد حضور بازیگران دیگری مثل مایرا هرموسیلو (Mayra Hermosillo) در نقش اندینا آرلانو فلیکس، سوسی بیکن در نقش می می وب میلر، آندرس کاندونو (Andres Condono) در نقش انریکه کلیول، الکس نایت (Alex Knight) در نقش کنی ماس، میگوئل رودارت (Miguel Rodarte) در نقش دنیلو گازرا، جس گارسیا (Jesse Garcia) در نقش سال اوروزکو، مت بیدل (Matt Biedel) در نقش داریل پتسکی، جسوس اوچوآ (Jesus Ochoa) در نقش جوآن نپومونسو گورا، فلاویو مدینا (Flavio Medina) در نقش جوآن گارسیا آبرگو، آلبرتو زنی (Alberto Zeni) در نقش آمات پالاسیوس، جرو مدینا (Jero Medina) در نقش اوسی مجیا، جوز جولیان (Jose Julian) در نقش جاویر آرلانو فلیکس، نو هرناندز (Noe Hernandez) در نقش رافائل آگویلار، و نت فاکسون (Nat Faxon) در نقش تد کای نیز هستیم.

کمپانی Gaumont Television سریال Narcos: Mexico را برای شبکه نتفلیکس می‌سازد. اریک نیومن (Eric Newman) تهیه‌کننده اجرایی و شورانر است. جوس پادیلها (Jose Padilha)، دو میرو (Dough Miro)، و کارلو برنارد (Carlo Bernard) از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این پروژه می‌باشند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.