اولین تصاویر فیلم Bill & Ted Face the Music منتشر شدند

18 December 2019 - 19:00

استودیوی اوریون اولین تصاویر دنباله مورد انتظار Bill & Ted Face the Music «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند» را منتشر کرد. فیلم قبلی این سری Bill & Ted’s Bogus Journey «سفر وحشیانه بیل و تد» محصول ۱۹۹۱ بود. حالا کیانو ریوز (Keanu Reeves) و الکس وینتر (Alex Winter) دوباره برای ساخت فیلم سوم با یکدیگر همکاری کرده‌اند. دین پاریزو (Dean Parisot) کارگردانی فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از کریس متیسون (Chris Matheson) و اد سولومون (Ed Solomon) برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در سومین فیلم Bill & Ted این دو نفر همچنان در تلاش هستند برای گروه موسیقی خود که قرار است الهام‌بخش یک جامعه آرمانگرا باشد موسیقی پیدا کنند. وقتی نوجوان بودند به آن‌ها گفته شد می‌توانند واقعیت را نجات دهند و این دو از آن زمان در تلاش برای این کار هستند. حالا یک فرستاده از آینده می‌آید و به آن‌ها می‌گوید باید همین الان این کار را انجام دهید.

این بار بیل و تد تنها نیستند و دختران آن‌ها تیا (با بازی سامارا ویوینگ (Samara Weaving)) و بیلی (با بازی بریجت لاندی پین (Brigette Lundy-Paine)) به آن‌ها کمک می‌کنند. این دختران واقعا عاشق موسیقی پدران خود هستند و می‌خواهند به آن‌ها کمک کنند. دیگر بازیگران این فیلم بک بنت (Beck Bennett)، ویلیام سدلر (William Sadler) و کید کودی (Kid Cudi) هستند.

فیلم Bill & Ted Face the Music در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.