سریال WandaVision: تصاویری از واندا و مونیکا رمبو بزرگسال منتشر شد

18 December 2019 - 19:30

تولید سریال WandaVision «وانداویژن» محصول دیزنی پلاس در آتلانتا در حال انجام است. به تازگی تصاویری از پشت صحنه این سریال لو رفته که در آن‌ها شاهد حضور الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش واندا ملقب به اسکارلت ویچ و تیونا پریس (Teyonah Parris) در نقش مونیکا رمبوی بزرگسال هستیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این تصاویر این دو نفر را در کنار ساختمانی با علامت SWORD می‌بینیم، که نشان می‌دهد این گروه شبیه SHIELD برای اولین بار در این سریال حضور خواهند داشت و احتمالا رمبو برای آن‌ها کار می‌کند.

اوایل امسال اعلام شد پریس نقش مونیکای بزرگسال را در این سریال بازی می‌کند که قبلا نسخه کودک او را در فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» دیده بودیم. هنوز جزئیاتی از نقش او افشا نشده، اما این شخصیت در کامیک‌ها القاب ابرقهرمانی مختلفی از جمله پولسار، فوتون، اسپکتروم و کاپیتان مارول داشته است.

کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس مارول گفته بود شخصیت‌هایی که در سریال‌های دیزنی پلاس حضور دارند در آینده دنیای سینمایی مارول نقش مهمی دارند. اینکه پریس در کدام فیلم حضور خواهد داشت هنوز مشخص نیست، اما شایعه شده دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ (Bendict Cumberbatch) ممکن است در سریال WandaVision حضور پیدا کند.

پخش سریال WandaVision از بهار ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.