اولین تصاویر فیلم Tenet به کارگردانی کریستوفر نولان منتشر شدند

18 December 2019 - 21:00

اولین تصاویر فیلم جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) به نام Tenet منتشر شدند. با اینکه این فیلم به عنوان یک اکشن حماسی پیرامون دنیای جاسوسی بین‌المللی توصیف شده، اما نولان گفته داستان از جاسوسی شروع شده و وارد ژانرهای دیگر می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

نولان در مصاحبه با EW درباره فیلم جدیدش گفته است:

ما داستان رو از یک فیلم جاسوسی شروع می‌کنیم، اما وارد ژانرهای دیگه میشیم. امیدواریم بتونیم به روش‌های تازه و جذاب وارد ژانرهای دیگه بشیم. من و همسرم کمپانی خیلی بزرگی از نظر مقیاس داریم، اما این فیلم از نظر بین‌المللی بزرگترین فیلم ماست. ما فیلمبرداری فیلم رو در ۷ کشور با گروه بزرگی از بازیگران انجام دادیم. این جاه طلبانه‌ترین فیلمی هست که من تا حالا ساخته‌ام.

البته با توجه به اینکه نولان فیلم را ساخته جزئیات آن فعلا مشخص نیستند و حتی ممکن است پس از انتشار تریلر هم چیز زیادی از داستان لو نرود. مثلا قبل از اکران Inception «تلقین» آن را یک فیلم مهیج که داخل ذهن اتفاق می‌افتد توصیف کرده بودند.

البته نولان گفته که شخصیت جان دیوید واشینگتن (John David Washington) قهرمان اصلی داستان است و مشتاقیم بازیگر BlacKkKlansman «بلکککلنزمن» را در نقش اصلی یک فیلم بلاک باستر ببینیم.

رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki)، آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson) و کنت برانا (Kenneth Branagh) دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلم Tenet در تاریخ ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۷ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.