زمان انتشار تریلر فیلم Fast & Furious 9 همراه با کنسرتی زنده مشخص شد

19 December 2019 - 12:00

هواداران به دنبال جزئیات جدیدی در رابطه با نهمین فیلم فرنچایز سریع و خشن (Fast & Furious) هستند، حال به نظر می‌رسد به زودی به آرزویشان خواهند رسید. کمپانی Universal با برپایی کنسرتی زنده در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۱۳۹۸) از اولین تریلر فیلم سریع و خشن  ۹ رونمایی خواهد کرد. بازیگران اصلی فیلم در این جشن حضور داشته و هنرمندان مشهوری مانند کاردی بی (Cardi B)، ویز خلیفا (Wiz Khalifa) و لوداکریس (Ludacris)، یکی از ستاره‌های فرنچایز، در کنسرت برنامه خواهند داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

یونیورسال در صفحه‌ی توییتر خود نوشته است:

حماسه‌ی سرعت ادامه دارد. شما هم دعوتید تا به ما و بازیگران محبوب فرنچایز در مراسم رونمایی از تریلر و کنسرت زنده‌ در میامی و جمعه ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ بپیوندید. کاردی بی (Cardi B)، ویز خلیفا (Wiz Khalifa)، لوداکریس (Ludacris)، چارلی پوث (Charlie Puth) و اوزونا (Ozuna) در این کنسرت اجرا خواهند داشت.

آخرین فیلم این فرنچایز سرنوشت خشن (Fate of the Furious) بوده است. جایی که هواداران با شخصیت منفی سایفر با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron) آشنا شدند که پسر و همسر دامنیک تورتو را گروگان گرفته بود. دامنیک و تیمش در نهایت موفق شدند سایفر را شکست داده و پسر تورتو را نجات دهند. اما سایفر نیز جان سالم به در برده و احتمالاً در فیلم نهم باز خواهد گشت. طبق سنت گذشته‌ی فرنچایز ممکن است سایفر، مانند اعضای خانواده‌ی شاو، به عنوان شخصیت منفی بازنگردد.

وین دیزل (Vin Diesel)، شارلیز ترون ، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، هلن میرن (Helen Mirren)، جردنا بروستر (Jordana Brewster)، لوداکریس، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel)، لوکاس بلک (Lucas Black)، جان سنا (John Cena)، مایکل بوکر (Michael Rooker)، کاردی بی و فین کول (Finn Cole) در این فیلم به کارگردانی جاستین لین (Justin Lin) حضور خواهند داشت.

فیلم سریع و خشن ۹ در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

منبع: ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.