فیلم جدید پل توماس اندرسن در کمپانی فوکس فیچرز ساخته می‌شود

19 December 2019 - 11:30

کمپانی Focus Features با نویسنده و کارگردان نامزد جایزه اسکار یعنی پل توماس اندرسن (Paul Thomas Anderson) برای فیلم جدید بدون نام او وارد همکاری خواهد شد. اندرسن در فیلم سینمایی آخرش یعنی Phantom Thread (رشته خیال) نیز با این کمپانی همکاری کرده بود. این فیلم نامزد دریافت شش جایزه اسکار شد؛ جایزه اسکار بهترین فیلم، جایزه بهترین کارگردانی برای آندرسون، بهترین بازیگر مرد برای دنیل دی-لوییس (Daniel Day-Lewis)، بهترین بازیگر مکمل زن برای لزلی منویل (Lesley Manville)، بهترین موسیقی متن برای جانی گرینوود (Jonny Greenwood)، و بهترین طراح لباس برای مارک بریجز (Mark Bridges)، که او درنهایت موفق به دریافت جایزه نیز شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جوآن سلار (JoAnne Sellar) و دنیل لوپی (Daniel Lupi)، به همراه اندرسن از تهیه‌کنندگان این پروژه جدید خواهند بود.

رئیس کمپانی Focus Features: پیتر کوجاوسکی (Peter Kujawski) گفت:

هیچ فیلم‌ساز دیگری مثل پل توماس اندرسن وجود ندارد. او یک فیلم‌ساز اصیل و کار درست است که طرفدارانش را همواره با تصویرها و روایت‌های بی‌نظیر، مسحور می‌کند. ما از همکاری دوباره با پل، جوآن، و دنیل بسیار خرسندیم.

تولید پروژه قرار است که در بهار و تابستان ۲۰۲۰ در کالیفرنیا کلید بخورد. برای جزئیات بیشتر درمورد پروژه باید منتظر ماند. توزیع فیلم در داخل کشور بر عهده Focus Features و در خارج از کشور بر عهده Universal Pictures International خواهد بود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.