فیلم سفید برفی ساخته خواهد شد

2 November 2016 - 15:00

مدتی است که والت دیزنی علاقه‌ بسیاری به بازسازی انیمیشن‌های قدیمی خود در قالب لایو اکشن نشان داده است. با وجودی که برخی از افراد عاقبت این کار را چندان خوب نمی‌دانند و احتمال می‌دهند که نتیجه کار قابل قبول نباشد، اما باید پذیرفت که تاکنون این دسته از فیلم‌ها توانستند موفقیت خوبی در باکس آفیس و حتی تاحدودی از نظر منتقدین کسب کنند. اکنون، دیزنی تصمیم گرفته است که یکی از انیمیشن‌های محبوب قدیمی خود را بازسازی کند. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.  دیزنی در این چند ساله فیلم‌های زیادی برگرفته از انیمیشن‌های کلاسیک و خیالی خود تولید کرده است و چندین اثر دیگر هم در این زمینه در دست ساخت دارد. از آثار خیالی و کلاسیکی که دیزنی در این سال‌ها منتشر کرده است، می‌توانیم به Alice in  Wonderland «آلیس در سرزمین عجایب» (که البته یک دنباله ناموفق با نام  Alice Through the Looking Glass هم اوایل امسال برای این فیلم منتشر شد)، Maleficent و همچنین Cinderella «سیندرلا» و The Jungle Book «کتاب جنگل» اشاره کنیم.

این درحالی است که دیزنی آثار زیادی همچون Mulan «مولان»، The Lion King «شیر شاه» و Aladdin «علاءالدین» را هم اکنون در دست ساخت دارد. همچنین در بهار ۲۰۱۷ هم قرار است فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» اکران شود. به نظر می‌رسد که این آثار برای دیزنی کافی نبوده است و این شرکت قصد دارد فیلم لایو اکشن دیگری از یکی از آثار کلاسیک پرطرفدار خود بسازد.

به‌تازگی THR گزارش داده است که دیزنی در حال ساخت فیلم لایو اکشن موزیکالی از انیمیشن بسیار محبوب و کلاسیک Snow White and the Seven Dwarfs «سفید برفی و هفت کوتوله» است. بر طبق این گزارشات، ارین کریسیدا ویلسون (Erin Cressida Wilson) در حال مذاکره برای نوشتن فیلم‌نامه این فیلم است. او در گذشته سابقه نوشتن فیلم‌نامه The Girl on the Train «دختری در قطار» را هم در کارنامه خود دارد. نکته جالب در این گزارش این است که اعلام شده بنج پسک و جاستین پاول ترانه‌سراهای این اثر موزیکال خواهند بود. این دو اخیرا وظیفه نوشتن ترانه برای فیلم La La Land را هم برعهده داشته‌اند، اکنون این دو باید ترانه‌های جدیدی برای این اثر محبوب خلق کنند. مارک پلات که در آثاری همچون Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» با دیزنی همکاری خواهد داشت، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده گرفته است.

انیمیشن Snow White and the Seven Dwarfs «سفید برفی و هفت کوتوله» ابتدا در سال ۱۹۳۷ میلادی به عنوان اولین فیلم بلند دیزنی منتشر شد. این انیمیشن داستان یک پرنسس جوان را روایت می‌کند که توسط مادرخوانده حسودش بیرون رانده می‌شود که به همین خاطر او به هفت کوتوله پناه می‌برد. این انیمیشن داستان کلاسیکی را روایت می‌کند که تقریباً اکثرا شما آن را دیده یا شنیده‌اید.

هنوز اطلاعات دقیقی از فیلم Snow White and the Seven Dwarfs «سفید برفی و هفت کوتوله» منتشر نشده است. حال ماجرای سفید برفی هم باید به لایو اکشن‌های اخیر دیزنی اضافه کرد. با وجودی که دیزنی چند تجربه مثبت در این زمینه داشته است، اما باید برای نتیجه نهایی بیش‌تر صبر کنیم. چندی دیگر لایواکشن‌های دیگری توسط دیزنی منتشر می‌شوند که شاید بتوانند پاسخ این شک و تردید ما را بدهند.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.