پوستر جدیدی از فیلم The Color Out of Space با بازی نیکلاس کیج منتشر شد

19 December 2019 - 18:00

هاوارد فیلیپس لاوکرفت (H.P. Lovecraft) نویسنده‌ی ژانر ترسناک معمولاً به موضوع موجودات غیرقابل توصیفی که گهگاه به ملاقات انسان‌ها روی زمین می‌آیند تا هرج و مرج ایجاد کنند، می‌پردازد. این بار نیکلاس کیج (Nicolas Cage) در فیلمی اقتباسی از نوشته‌های لاوکرفت به نام Color Out of Space به کارگردانی ریچارد استنلی (Richard Stanley) به نقش آفرینی پرداخته است. به تازگی پوستری جدید از این فیلم با هنر مت تیلور (Matt Taylor) منتشر شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم The Color Out of Space داستان مزرعه‌داری با بازی کیج را روایت می‌کند که زندگی‌اش پس از برخورد شهاب سنگی از فضا با زمین چمن روبه‌روی خانه‌اش به کلی تغییر می‌کند. مت گولدبرگ (Matt Goldberg) خبرنگار سایت خبری Collider که این فیلم را در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو دیده است از تجربه‌ی خود می‌گوید:

فیلم استنلی لحظه‌ای مخاطب خود را در آرامش رها نمی‌کند. در این فیلم یک خانواده به آرامی توسط نیرویی فرازمینی فرومی‌پاشد.

جولی ریچاردسون (Joely Richardson)، جولیان هیلیارد (Julian Hilliard)، مدلین آرتور (Madeleine Arthur) و تامی چانگ (Tommy Chong) دیگر ستارگان این فیلم هستند. این فیلم در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

در خلاصه‌ی فیلم آمده است:

پس از اینکه شهاب سنگی روی مزرعه‌ی خانواده‌ای فرود می‌آید. ناتان گاردنر و خانواده‌اش با یک ارگانیسم فرازمینی جهش یافته مبارزه می‌کنند، در حالی که این موجود ذهن و بدن آنها را آلوده کرده و زندگی آرام روستایی آنها را به یک کابوس رنگارنگ تبدیل می‌کند.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.