تصاویری از صحنه‌های فیلم Alien: Covenant به فضای مجازی راه پیدا کرد

2 November 2016 - 14:00

کارگردان ریدلی اسکات (Ridley Scott) با اسپین‌آفی شبیه پیش درامد در سال ۲۰۱۲ با نام Prometheus به دنیای سری Alien «بیگانگان» بازگشت. حال شماره بعدی او در این فرنچایز با عنوان Alien: Covenant «بیگانگان: پیمان» قصد دارد اتفاقات فیلم Prometheus را به نوعی با دنیای اوریجینال این فیلم‌ در سال ۱۹۷۹ پیوند دهد. مایکل فسبندر (Michael Fassbender) که نقش رباتی به نام دیوید را در این فیلم ایفا می‌کند، به این موضوع اشاره کرد که Covenant نسبت به Prometheus از المان وحشت و علمی تخیلی بیشتری استفاده خواهد کرد. این بدین معنی است که به احتمال زیاد موجودات ترسناک و عجیب و غریب بیشتری در جریان فیلم به نمایش در خواهد آمد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فسبندر همچنین در مصاحبه‌های قبلی خود گریزی به گونه جدید موجودات «زنومورف» در فیلم Covenant زد که «نئومورف» نام دارند، اگرچه او به ریشه پیداش آنها در فیلم اشاره نکرد. حال تصاویر جدید از پشت صحنه این فیلم به فضای آنلاین درز کرده‌است که در آن می‌توانیم موجود وحشتناک نئومورف را در کنار دیگر موجودات حاضر در فیلم ببینیم.

وبسیات So Is It Any Good این تصاویر را به صورت اختصاصی منتشر کرده‌است که می‌توانید آنها را در زیر مشاهده کنید. «نئومورف» به نمایش در آمده در عکس اول بر خلاف اجداد خود زنومورف، پوست و به طور کلی فیزیک روشن‌تری دارد. البته می‌توان تشابهی بین نئومورف حاضر در این عکس و موجود متولد شده (Deacon) در سکانس آخر فیلم Prometheus مشاهده کرد، البته فقط از نظر ساختار صورت. جایی که موجود Deacon از بدن مهندسان فضایی به عنوان میزبان استفاده کرد، می‌توان گفت که نئومورف نیز به احتمال زیاد نتیجه وصل شدن فیس‌هاگرهای (موجوداتی که به صورت می‌چسبند و باعث تغییر میزبان می‌شوند) جدید فیلم به میزبان انسان باشد.

new-beasts-407081

alien-covenant-eggs

alien-covenant-space-jockey-ship

یکی دیگر از تصاویر درز کرده در فضای مجازی از فیلم Covenant، تخم موجودات فضایی در این فیلم را نشان می‌دهد. یک احتمال ممکن این است که تخم‌های به نمایش در آمده در این عکس مربوط به همان موجود Deacon باشند، با این تصور که فضای اصلی به نمایش در آمده در فیلم که به صورت «سیاره‌ای دوردست در کهکشان بسیار دور» توصیف شده‌است، مقصد اصلی دیوید و الیزابت شا با بازی نومی راپیس (Noomi Rapace) در انتهای فیلم Prometheus باشد. طبق گزارشاتی که تایید نشده‌اند، اکوسیستم این سیاره ناشناخته توسط ماده چسبناک به نمایش در آمده در Prometheus که توسط مهندسان اختراع شده‌است، جهش یافته و تغییر کرده‌است. می‌تواند این گونه باشد که در فیلم Covenant این موضوع به اثبات برسد که مهندسان خود مسئول سقوط شکوهشان هستند اگرچه به طور کلی می‌تواند توضیح دیگری در این مورد وجود داشته‌باشد.

نهایتا تصویر سوم را می‌بینیم که فضای داخلی سفینه فضایی مهندسان را به نمایش می‌گذارد. این موضوع مشخص نیست که آیا این همان سفینه است که دیوید و الیزابت به وسیله آن به سیاره فیلم Covenant می‎روند یا خیر ولی اگر این سیاره، خانه اصلی مهندسان باشد این احتمال وجود دارد که تعداد بیشتری از این سفینه‌های فضایی را ببینیم.

فیلم Alien: Covenant در تاریخ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من به جز اون دونسخه ابدهانه بیگانه علیه نابودگر بقیه فرنچایز. و خیلى دوست دارم. محصوصاً بیگانه هاى فیلم اول رو. از پرمتئوس هم بسیار لذت بردم، هرچند به نظر من مرگ چارلیز ترون بسیار بى ربط بود (تا مدتها شاعه بود آدم نبوده و البته نمرده چون توى اون دستگاه پزشکى آپشن سزا ین نداشت). البته من هنوز امیدوارم برگرده ولى بر هم وگرده حتماً این فیلم رو مى بینم.