سه بازیگر جدید به فصل سوم سریال Chilling Adventures of Sabrina پیوستند

20 December 2019 - 10:30

در حالی که تنها چند هفته به پخش فصل سوم سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا (Chilling Adventures of Sabrina Part 3) از شبکه‌ی نتفلیکس باقی مانده، توییتر رسمی این سریال از پیوستن سه بازیگر جدید به این سریال خبر داد. سم کرلت (Sam Corlett)، جاناتان وایت سل (Jonathan Whitesell) و اسکای مارشال (Skye Marshall) به گروه بازیگران سریال اضافه شده‌اند. فصل سوم این سریال در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

یکی از نقاط قوت سریال از ابتدای کار بازیگران کاریزماتیک و روابط پیچیده بین آنها بوده است، در حالی که هنوز اطلاعاتی از جزئیات شخصیت‌های جدید در دست نیست می‌توان به رابرت آگویر-ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa)، سازنده‌ی سریال، اعتماد کامل داشت که سریال را با دلایل خوبی گسترش دهد.

فصل سوم سابرینا را در حال فرار از اتفاقات ترسناک فصل قبلی نشان می‌دهد. در حالی که وی پدرش لوسیفر را شکست داد، خدای تاریکی در‌ زندان نیکولاس اسکارچ به دام افتاده است. سابرینا در حالی که می‌داند نیک فداکاری کرده و در جهنم در حال سوختن است و رنج می‌کشد نمی‌تواند با خودش کنار بیاید. بنابراین او با کمک دوستانش در باشگاه ترس، هاروی، روزالیند و تئو، سعی در آزاد کردن و برگرداندن وی دارد. از بین رفتن خدای تاریکی باعث ایجاد هرج و مرج در قلمروها شده و هنوز کسی بر تخت پادشاهی ننشسته است. سابرینا باید با عنوان ملکه به جنگ شاهزاده‌ی جهنم برود. در همین زمان در گریندیل کارناوالی مرموز به شهر وارد شده و تهدیدی برای جادوگران شهر محسوب می‌شود. پس گروهی از کافران شیطانی قدیمی را زنده می‌کنند‌ و …

بازیگران جدید به گروه بازیگران قدیمی سریال شامل کیرنان شیپکا (Kiernan Shipka)، میراندا اوتو (Miranda Otto)، لوسی دویس (Lucy Davis)، راس لینچ (Ross Lynch)، گاوین لتروود (Gavin Leatherwood)، چانس پردومو (Chance Perdomo)، جاز سینکلر (Jaz Sinclair)، میشل گومز (Michelle Gomez)، ریچارد کویل (Richard Coyle)، تاتی گابریل (Tati Gabrielle)، ادلین رودالف (Adeline Rudolph)، ابیگیل کوون (Abigail Cowen) و لاچلان واتسون (Lachlan Watson) پیوستند.

این سریال هیچ‌گاه ترسی از نشان دادن قسمت‌های تاریکتر شخصیت‌های دهه ۹۰ نداشته است. با این حال آگویر-ساکاسا اعلام کرده قسمت‌های جدید تاریکتر و در عین حال جذابتر از قبل هستند.

این کارگردان در مصاحبه با سایت The Wrap گفت:

به نظرم می‌توانم بگویم که به جهنم خواهیم رفت! به جهنم می‌رویم، خیلی جذاب و بامزس! خیلی خطرناکه، اما به جهنم می‌رویم!

فصل سوم سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) از شبکه‌ی نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.