تاریخ اکران فیلم Hitman’s Bodyguard 2 مشخص شد

20 December 2019 - 17:30

کمپانی‌های Lionsgate و Millennium سرانجام تاریخ اکران فیلم مورد انتظار محافظ مزدور ۲ (The Hitman’s Bodyguard) را مشخص کردند. این فیلم برای عرضه در تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۲۰ (۷ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، ساموئل ال.جکسون (Samuel L. Jackson) و سلما هایک (Salma Hayek) بار دیگر در نقش‌های محبوب خود از فیلم اول در سال ۲۰۱۷ ظاهر خواهند شد. پاتریک هیوز (Patrick Hughes) کارگردانی اثر را با فیلمنامه‌ی نوشته شده توسط تام اکانر (Tom O’Connor) بر عهده دارد.

آنتونیو باندراس (Antonio Banderas)، مورگان فریمن (Morgan Freeman)، فرانک گریلو (Frank Grillo) و ریچارد ای.گرانت (Richard E. Grant)، که بار دیگر نقش سیفرت را ایفا می‌کند، دیگر ستارگان این فیلم خواهند بود.

فیلم بعدی بار دیگر داستان یک محافظ با نام مایکل برایس (رینولدز) را روایت می‌کند که سوگند خورده خشونت را کنار بگذارد. در همین حال مزدور یعنی کینکید (جکسون) و همسرش سونیا (هایک) بار دیگر برایس را در نقشه‌ی خود برای نجات دنیا از دست شروری به نام زیلات (باندراس) گرفتار می‌کنند.

فیلم اول در باکس‌آفیس جهانی به موفقیت بسیاری دست یافت. این فیلم موفق شد مرز ۱۷۷ میلیون دلار را پشت سر بگذارد در حالی که بودجه‌ای ۳۰ میلیون دلاری داشته است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.