الیویا کلمن به سریال Landscapers به کارگردانی الکساندر پین پیوست

21 December 2019 - 12:00

الیویا کلمن بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم سوگلی (The Favourite) پس از بردن این جایزه سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشته است. نقش آفرینی در نقش اصلی سریال‌های تاج (The Crown)، که در فصل سومش در نقش ملکه الیزابت دوم ظاهر شد، فلیبگ (Fleabag) و بینوایان (Les Misérables) از جمله‌ی این دستاوردها به حساب می‌آید. به تازگی خبر رسیده کلمن قصد دارد با بازی در سریال جدید Landscapers کارنامه‌اش را بیش از پیش درخشان کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به گزارش سایت خبری Variety کلمن در نقش اصلی سریال Landscapers به کارگردانی الکساندر پین (Alexander Payne)، برنده دو جایزه‌ی اسکار برای فیلم‌های راه‌های فرعی (Sideways) و زادگان (The Descendants)، متعلق به کمپانی‌های HBO و Sky ظاهر خواهد شد. همسر کلمن یعنی اد سینکلیر (Ed Sinclair) نویسنده‌ی فیلمنامه است. این سریال یک داستان اقتباسی از اتفاقات واقعی زندگی سوزان و کریستوفر ادواردز که متهم به قتل بودند را روایت می‌کند. این زوج در سال ۱۹۹۸ به جرم قتل والدین سوزان گناهکار شناخته شدند به نحوی که پس از آن اجساد را در باغ خود دفن کرده و تا ۱۵ سال بعد از میراث والدین سوزان استفاده کردند. این سریال داستان مرموز این زوج که هنوز ادعا می‌کنند بی‌گناه هستند را روایت خواهد کرد.

رییس بخش محتوایی شبکه‌ی HBO در رابطه با این سریال گفت:

سریال Landscapers داستان جالبی است که نشان می‌دهد حقیقت گاهی اوقات از داستان‌ها عجیب‌تر است. ما از داشتن الیویا، اد و الکساندر در راس سریال، و اینکه دوباره با Sister و Sky همکاری داشته باشیم، بسیار خوشحالیم.

این سریال توسط کمپانی‌های HBO و Sky و شرکت South of the River Pictures تهیه و تولید خواهد شد که این شرکت متعلق به کلمن و سینکلیر است. جین فدراستون (Jane Featherstone) و کریس فرای (Chris Fry) تهیه‌کنندگان اجرایی و کیتی کارپنتر (Katie Carpenter) تهیه‌کننده سریال هستند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.