شیا ویگهام به دو فیلم Mission: Impossible بعدی پیوست

21 December 2019 - 13:30

کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) همچنان در حال اضافه کردن بازیگران جدید به دو فیلم Mission: Impossible «ماموریت: غیرممکن» بعدی است. در این دو فیلم مثل چند اثر قبلی فرنچایز شاهد حضور تام کروز (Tom Cruise) و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) هستیم. همچنین بازیگران دنیای سینمایی مارول هیلی اتول (Hayley Atwell) و پام کلمنتیئف (Pom Klementieff) در این دو فیلم حضور دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مک‌کوری به تازگی اعلام کرده شیا ویگهام (Shea Whigham) به گروه بازیگران پرستاره و جذاب Mission: Impossible پیوسته است. مک‌کوری که نویسندگی و کارگردانی دو فیلم بعدی را هم برعهده دارد با انتشار تصویری سیاه و سفید از ویگهام پیوستن او به گروه بازیگران را اعلام کرد. احتمالا این بازیگر فیلم Joker «جوکر» در M:I 7 نقش شرور را بازی خواهد کرد، که با توجه به نقش‌های اخیر این بازیگر کمی غیرمنتظره است. البته ممکن است ویگهام نقش یکی از اعضای جدید تیم هانت را بازی کند که شامل سایمون پگ (Simon Pegg) و وینگ ریمز (Ving Rhames) است.

مک‌کوری از سال ۲۰۱۵ با فیلم Rogue Nation «ملت سرکش» وارد فرنچایز شد و تا فیلم  Mission: Impossible 8 به عنوان نویسنده و کارگردان در این سری فیلم‌ها حضور دارد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.