مینی سریالی براساس رمان Carrie نوشته استیون کینگ ساخته خواهد شد

21 December 2019 - 15:30

پس از دو فیلم سینمایی، یک فیلم تلویزیونی، یک نمایش تئاتری و حتی یک اپیزود از سریال Riverdale «ریوردیل»، رمان Carrie «کری» نوشته استیون کینگ (Stephen King) دوباره مورد اقتباس قرار خواهد گرفت. این بار شبکه FX قصد دارد مینی سریالی براساس این رمان محبوب بسازد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در عصر آثار تلویزیونی فاخر و زمانی که داستان‌های کینگ همه‌گیر شده‌اند، باعث تعجب نیست که Carrie دوباره مورد اقتباس قرار می‌گیرد. این بار احتمالا نقش کری وایت را یک زن رنگین پوست بازی کند.

رمان Carrie داستان یک دختر دبیرستانی را روایت می‌کرد که در مدرسه به او زور می‌گفتند و مادر مذهبی سلطه‌گری داشت، اما وقتی کری قابلیت‌های خارق‌العاده به دست آورد زندگی او برای همیشه تغییر کرد. در این مینی سریال ممکن است مشکلات و رنج‌هایی که کری متحمل می‌شود بیشتر مورد بررسی قرار بگیرند.

اولین فیلم Carrie سال ۱۹۷۶ و دو سال پس از انتشار کتاب اکران شد. برایان دی پالما (Brian De Palma) کارگردانی آن فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از لاورنس دی کوهن (Lawrence D. Cohen) برعهده داشت. در آن فیلم سیسی اسپیسک (Sissy Spacek)، جان تراولتا (John Travolta)، پایپر لوری‌ (Piper Laurie) و ایمی ایروینگ (Amy Irving) حضور داشتند. اسپیسک و لوری برای بازی در آن فیلم نامزد اسکار شدند.

سال ۱۹۹۹ دنباله آن فیلم با نام The Rage: Carrie 2 «خشم: کری ۲» منتشر شد. در آن فیلم مشخص شد پدر کری یک دختر دیگر از همسر دومش داشته که او هم قدرت‌هایی مثل کری دارد. ایمی ایروینگ دوباره در این فیلم حضور داشت.

سال ۲۰۱۳ فیلم جدیدی براساس آن رمان توسط اسکرین جمز اکران شد. کلوئی گریس مورتس (Chloë Grace Moretz) در نقش کری، جولیان مور (Julianne Moore) در نقش مادرش و جودی گریر (Judy Greer) در آن فیلم حضور داشتند.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.