استیو جابلونسکی کار خود را بر روی موسیقی متن Transformers: The Last Knight آغاز کرد

2 November 2016 - 17:00

در حالی که ما امیدوار هستیم این بار مایکل بی (Michael Bay) ایده‌های نو و تازه‌ای را برای فیلم Transformers: The Last Knight «تبدیل‌ شوندگان: آخرین شوالیه» ببینیم، اما بعضی از چیزها هرگز تغییر نمی‌کنند. برای مثال، از چیزهای جدید این نسخه می‌توان به حضور کینگ آرتور و نازی‌ها اشاره کنیم، ولی همچنین باید انتظار بازگشت بسیاری از شخصیت‌ها و حتی چیزهای همیشگی و شاید کلیشه‌ای سری باشیم. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.تمامی تیم نویسندگی جدید فیلم Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» سعی دارند تا در این نسخه دنیای فیلم‌های تبدیل‌شوندگان را یک قدم به جلو هدایت کنند. بسیاری از عوامل ساخت تغییر کرده‌اند و حتی بازیگران جدیدی به سری اضافه شده‌اند، اما این به آن معنا نیست که عوامل قدیمی را نخواهیم دید. هنوز جا برای افرادی همچون استیو جابلونسکی (Steve Jablonsky) باقی مانده‌ است. جابلونسکی آهنگسازی تمامی نسخه‌های قبلی سری تبدیل‌ شوندگان را برعهده داشته است. حال، جای تعجب ندارد که در «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» او را در نقش آهنگساز ببینیم.

بر اساس تصویر جدیدی که استیو جابلونسکی به تازگی در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرده، مشخص شده است که او هم اکنون به سختی در حال کار بر روی موسیقی‌های متن این نسخه است. در واقع، این یعنی خلق موسیقی‌های Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» به صورت رسمی شروع شده است. با توجه به حضور جابلونسکی به عنوان آهنگساز در تمامی نسخه‌های قبل، می‌توان گفت این کار برای او چندان دشوار هم نخواهد بود و با تجربه‌اش در این زمینه نتیجه‌ راضی کننده‌ای نشان طرفداران خواهد داد.

اگر نگاهی هم به گذشته داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که کار استیو جابلونسکی برای مایکل بی ارزش‌ بسیاری دارد؛ زیرا او وظیفه‌ی آهنگسازی تقریباً تمامی کارهای مایکل بی را در اختیار داشته است. علاوه بر این، استیو جابلونسکی برای آهنگسازی در Desperate Housewives هم شناخته شده است. البته، او وظیفه‌ی آهنگسازی بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای به ویژه بازی Gears of War 3 را هم برعهده داشته است.

 به عنوان پنجمین نسخه از سری تبدیل‌شوندگان، طرفداران انتظارات زیادی از این نسخه دارند. آن‌ها از اینکه شخصیت‌های مطرح و نمادهای سری در این نسخه حضور داشته باشند، استقبال می‌کنند. به همین خاطر، در Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» بسیاری از شخصیت‌های نسخه‌های قبلی هم حضور خواهند داشت. همچنین ستارگانی همچون آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، لاورا هادوک (Laura Haddock) و … به فیلم «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» اضافه شده‌اند.

همچنین چندی پیش متوجه شدیم که سکانسی در فیلم وجود دارد که در آن شاه آرتور و نازی‌ها را خواهیم دید!

با توجه به اطلاعات منتشر شده، فیلم Transformers: The Last Knight تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۲ تیر ۹۶ در آمریکا اکران خواهد شد. همچنین نسخه فرعی این سری با نام Bumblebee برای عرضه در ۸ ژوئن سال ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۹۷) و دنباله این سری برای عرضه در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۹۸) در نظر گرفته شده است.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.