تاریخ اکران فیلم اکشن Bloodshot با بازی وین دیزل تغییر کرد

21 December 2019 - 21:30

طرفداران منتظر بودند تا فیلم اکشن Bloodshot «بلادشات» با بازی وین دیزل (Vin Diesel) را ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ (۲ اسفند ۹۸) تماشا کنند. اما به نظر می‌آید آن‌ها باید بیشتر منتظر بمانند چون تاریخ اکران فیلم به ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۹۸) تغییر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Bloodshot یک فیلم اکشن علمی تخیلی است که در آن دیزل نقش سربازی به نام ری گریسون را بازی می‌کند که در جنگ کشته می‌شود اما توسط یک سازنده سلاح دوباره زنده می‌شود و قابلیت‌های جدیدی پیدا می‌کند.

در تریلر فیلم دیدیم که او متحمل رنج و عذاب زیادی می‌شود، که باعث شده قابلیت شفابخشی او خیلی مفید باشد. ابتدا از او به عنوان سلاحی برای کارهای بد استفاده می‌شود، اما بلادشات بالاخره متوجه این قضیه شده و تصمیم می‌گیرد از دشمنانش انتقام بگیرد.

دیگر بازیگران این فیلم گای پیرس (Guy Pearce)، ایزا گونزالز (Eiza Gonzalez)، سم هیوین (Sam Heughan)، توبی کبل (Toby Kebbell) و لامورن موریس (Lamorne Morris) هستند. دیو ویلسون (Dave Wilson) کارگردانی فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از اریک هایزرر (Eric Heisserer) و جف وادلو (Jeff Wadlow) برعهده دارد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.