صحبت‌های استفان لنگ در رابطه با فیلم‌های بعدی Avatar

22 December 2019 - 18:00

کلنل مایلز کواریچ در فیلم آواتار (Avatar) از بهترین شخصیت منفی‌های دهه‌ی گذشته بوده است و مرگ بی‌رحمانه وی در اولین فیلم تا حدودی مخاطبان را دلسرد کرد. به نظر می رسد طرفداران سکانس‌های بیشتری از نبوغ نظامی وحشتناک وی در فیلم‌های بعدی جیمز کامرون (James Cameron) خواهند دید و طبق گفته استفان لنگ (Stephen Lang)، این طرح درست از زمان شروع کار وجود داشته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

لنگ در مصاحبه‌ای با سایت خبری Deadline گفت:

جیم (جیمز کامرون) سالها قبل به من گفته بود که کواریچ در این فرنچایز آینده‌ای خواهد داشت. در آن زمان حرفش را جدی نگرفتم. وقتی کار روی آواتار را آغاز کردیم جیم به من گفت که کواریچ باز می‌گردد. و من در آن زمان جیم را به خوبی می‌شناختم و می‌دانستم منظور او چیست.

کامرون نیز در سال ۲۰۱۷ گفته بود:

ما هر بار با شخصیت منفی جدیدی روبه‌رو نیستیم که این بسیار جالب است. همان شخصیت در هر چهار فیلم! او بسیار خوب است و فقط بهتر می شود. می‌دانم استفان لنگ این کار را فوق‌العاده انجام خواهد داد.

آیا یک شخصیت در طول پنج فیلم جذاب خواهد ماند؟ به نظر باید منتظر این فیلم‌ها بمانیم. کیت وینسلت (Kate Winslet)، ادی فالکو (Edie Falco)، میشل یئو (Michelle Yeoh)، وین دیزل (Vin Diesel)، جیمن کلمنت (Jemaine Clement) و اونا چاپلین (Oona Chaplin) همراه با تعدادی بازیگر جوان گروه بازیگران این فرنچایز را تشکیل می‌دهند. سم واشینگتون (Sam Worthington)، زوئی سالدانا (Zoe Saldana)، جوئل دیوید مور (Joel David Moore)، دیلپ رائو (Dileep Rao)، استفان لنگ، مت جرالد (Matt Gerald) و سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) بازیگرانی هستند که به فرنچایز باز می‌گردند.

فیلم آواتار ۲ با تاخیر یکساله در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)  و آواتار ۳ در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲) و آواتار ۴ در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و آواتار ۵ در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ (۲۶ آذر ۱۴۰۶) اکران خواهند شد. فیلم‌های چهارم و پنجم در صورتی که فیلم‌های دوم و سوم در باکس‌آفیس جهانی موفق باشند و همچنین با نظر جیمز کامرون ساخته و اکران خواهند شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.