کارگردان Wonder Woman علاقه‌ای به ساخت فیلم سوم این فرنچایز ندارد

22 December 2019 - 19:00

طرفداران DC هنوز در رابطه با تریلر منتشر شده از فیلم زن شگفت‌انگیز: ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984) که اخیراً منتشر شده بحث می‌کنند. با اینکه این فیلم اکران نشده هواداران از وجود قسمت سوم هنوز مطمئن نیستند. به تازگی پتی جنکینز (Patty Jenkins)، کارگردان این فیلم، صحبت‌هایی مبنی بر نحوه‌ی ساخت ادامه‌ای بر زن شگفت‌انگیز و حساسیت‌های بازیگران و دست اندرکاران در این رابطه داشته است. مهم است که این عوامل انگیزه بخش پس از پایان فیلمنامه‌نویسی که منجر به ساخت اثری پر ارزش می‌شود را در نظر بگیریم. جنکینز در مصاحبه‌ای با سایت Collider اشاره کرده طرفداران فعلاً آینده‌ی دور را تصور نکنند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جنکینز در این مصاحبه گفت:

ما در واقع از قبل کل داستان را می‌دانستیم. بنابراین همین حالا نیز نقشه‌ی راه را در اختیار داریم. این فقط موضوع تغییر ذهنیت و زمان این اتفاق است. من فکر می‌کنم کاری که ما نمی‌خواهیم این است که این کار را پشت سر هم و با عجله انجام دهیم. ساخت این دو فیلم اتفاقی هیجان‌انگیز و تجربه‌ای فوق‌العاده بوده است اما به نظرم باید مقداری به این فرنچایز استراحت بدهیم. من کارهایی برای انجام دادن دارم و گل گدوت (Gal Gadot) نیز همینطور. من هرگز نمی خواهم از قبل برای آینده‌ی خیلی دور تصمیم بگیرم. ما باید ببینیم که آیا هر دو احساس ساخت فیلم را داریم یا نه، فکر می‌کنیم و وقتی آن لحظه فرا می‌رسد، آنرا می‌سازیم.

جنکینز پیش از این در مصاحبه‌ای در مراسم کامیک کان برزیل در رابطه با سال ۱۹۸۴ و اهمیت آن گفته بود:

چرا ۱۹۸۴؟ ما می‌خواستیم دیانا را به دنیای جدیدی بیاوریم. اما دهه‌ی ۸۰ دوره‌ای است که زن شگفت‌انگیز با آن آشناست. بنابراین دیدن او در آنجا بسیار عالی بود. اما مهمتر از همه، این به نوعی اوج تمدن غربی و موفقیت جهان بوده است که همه ما اکنون بعد از آن زندگی می‌کنیم. بنابراین من کنجکاو شدم که زن شگفت انگیز در اوج سیستم امروزی ما چه واکنشی خواهد داشت. و چه نوع شروری از آن بیرون می‌آید، و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. بنابراین همه چیز به طور طبیعی پیش آمد.

فیلم زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴ در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) اکران خواهد شد. گفتنی است پرندگان شکاری (Birds of Prey) در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸)، بتمن (The Batman) در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰)، جوخه‌ی انتحار (The Suicide Squad) در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰)، آدام سیاه (Black Adam) در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) و آکوامن ۲ (Aquaman 2) در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) فیلم‌های آینده‌ی دنیای سینمایی DC هستند.

منبع: ComicBook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.