احتمال حضور دنیل رادکلیف در سریال Moon Knight

23 December 2019 - 20:33

تعدادی از سریال‌های شبکه دیزنی پلاس مانند Moon Knight مارول مورد انتظار هستند، سریالی که مطمئنا برخلاف سریال‌های دیگر از این شبکه خواهیم دید. Loki, Falcon & Winter Soldier و WandaVision همگی منحصر به فرد هستند اما این شخصیت‌ها به عجیبی و غیر قابل پیش‌بینی بودن مارک اسپکتر نیستند. به همین دلیل است که کسی باید این نقش را بازی کند که غیر قابل پیش بینی است و طبق گفته دنیل ریچمن (Daniel Richtman) احتمالا ستاره هری پاتر، دنیل رادکلیف (Daniel Radcliff) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ریچمن این پست را گذاشته که دنیل رادکلیف یک اسم در Moon Knight است. اگر این خبر درست باشد، انتخاب جالبی است.

با اینکه رادکلیف با سری فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید، چندین نقش مختلف عجیب مانند Horns و Swiss Army Man بازی کرده و نقش‌های قدیمی‌اش حتی جالب‌تر بودند مانند بازی در نقش ایگور در Victor Frankenstein یا والتر مابری در Now You Can See Me 2.

این ممکن است او را گزینه خوبی برای بازی نقش اسپکتر کند که حس شوخ طبعی پیچیده‌ای دارد و با شخصیت‌های مختلفش صحبت می‌کند.

شوالیه ماه همان مارک اسپکتر است که مامور سابق CIA بوده و نزدیک بوده توسط تروریستی به نام بوشمن کشته شود اما Moon God Khonshu نجات می‌یابد. بعد از اینکه او بوشمن را شکست می‌دهد، شوالیه ماه می‌شود و لباس سرتا پا سفیدی می‌پوشد که نشانه او می‌شود.

عنصر اصلی دیگر اسپکتر، این است که اسپکتر تنها شخصیت او نیست. درون سر مارک، چهار شخصیت زندگی می‌کنند که نوسانات شخص اصلی هستند. علاوه بر اسپکتر، ذهن او، استیون گرانت، جیک لاکلی و خونشو را دارد و همگی با هم تعامل دارند و همکاری می‌کنند. این چیزی است که این قهرمان را از سایرین جدا می‌کند، و بخاطر همین شوالیه ماه به مکان‌هایی می‌رود که دیگر قهرمانان نمی‌روند.

منبع: کامیک بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.