فیلم‌برداری WW 1984 به پایان رسید

23 December 2019 - 21:30

شش ماه تا اکران فیلم Wonder Woman 1984 مانده و پتی جنکینز (Patty Jenkins) خود را در موقعیت عجیبی دیده و فیلم‌برداری فیلم را به پایان رسیده است. پروژه تکمیل شده و کار تدوین هم خاتمه یافته است. در بیشتر موارد، کار فیلم‌برداری تا یک ماه قبل از اکران فیلم، به اتمام نمی‌رسد، اما جنکینز و همکارانش، جلوتر از برنامه هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جنکینز به سایت خبری Collider گفته:

کار فیلم‌برداری تمام و فیلم کامل شده است. چون فیلم تا چند ماه دیگر اکران نمی‌شود، برای اولین بار در حرفه کاری‌ام می‌توانم بگم: هی بچه‌ها، میشه با این خوش باشم؟ میتونم خوش بگذرم؟ فیلم تموم شده و من خوشحالم.
لحظاتی بودند که بیاد دارم نمی‌خواستیم به کامیک کان هم برویم و یک نفر گفت: “شاید آن‌ها اکشن کافی ندارند.” من به خودم گفتم: “فقط صبر کنید. اکشن‌مان را می‌بینید. خواهید دید چیزی جز اکشن نیست.” آن فرایند یک ساله است. بی‌صبرانه منتظر اکرانش هستم.

جلوه‌های ویژه بزرگ زیادی در تریلر فیلم دیده شد که شامل لباس عقاب طلایی واندر وومن و تاب خوردن است.

گل گدوت (Gal Gadot) واندر وومن در Wonder Woman 1984 است. کریس پاین (Chris Pine) نیز در نقش استیو تروور بر می‌گردد. آن‌ها به تازه‌‌کارانی مانند کریستن ویگ‌ (Kristen Wiig) در نقش باربارا مینروا ملقب به چیتا تبهکار و پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش مکسول لرد پیوسته‌اند.

واندر وومن ۱۹۸۴ از پنجم ژوئن اکران می‌شود.

منبع: کامیک‌کان

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.