عنوان نیمه رسمی نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League مشخص شد

26 December 2019 - 16:30

به نظر می‌آید زک اسنایدر (Zack Snyder) دوست دارد نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League «لیگ عدالت» با عنوان Zack Snyder’s Justice League «لیگ عدالت زک اسنایدر» خطاب شود. از زمانی که این فیلم به کارگردانی جاس ویدون (Joss Whedon) اکران شده، طرفداران خواستار انتشار نسخه اسنایدر کات این فیلم هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کمپین انتشار Justice League طی گذشت زمان توجهات بیشتری را به خودش جلب کرده است. بسیاری از طرفداران بخشی از این انرژی را صرف کمک به سازمان خیریه جلوگیری از خودکشی کرده‌اند، آن هم به دلیل اینکه دختر زک اسنایدر طی تولید آن فیلم خودکشی کرده بود. طرفداران اسنایدر کات تاکنون ۱۱۰ هزار دلار برای کمک به این سازمان جمع‌آوری کرده‌اند.

سال گذشته اسنایدر در کمپین پخش تیشرتی با علائم فیلم Justice League شرکت کرد و حالا دوباره به این کمپین پیوسته است. این بار یک هودی با نشان Zack Snyder’s Justice League پخش می‌شود که نام رسمی‌تری نسبت به عبارت اسنایدر کات است که طی دوسال گذشته محبوبیت زیادی به دست آورده بود.

روی این هودی شاهد نشان ابرقهرمانان لیگ عدالت حتی مارشن من‌هانتر و گرین لنترن هستیم. اگرچه ممکن است این دو ابرقهرمان در نسخه اسنایدر کات Justice League حضور افتخاری داشته باشند، اما شاید این نشانگر نقشه ۵ بخشی اسنایدر برای این فرنچایز باشد.

منبع:‌ Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.