فیلمبرداری Guardians Of The Galaxy 3 تا یکسال دیگر آغاز نخواهد شد

26 December 2019 - 17:00

به گفته جیمز گان (James Gunn) نویسنده و کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 «نگهبانان کهکشان ۳» تولید این فیلم کامیک بوکی تا یکسال آینده آغاز نخواهد شد. این فرنچایز که نمونه‌ای از دنیای سینمایی مارول در حالت آزمایشی و احساسی خودش است، درباره گروهی از قهرمانان عجیب و غریب در فضاست. در ابتدا به دلیل ناشناخته بودن شخصیت‌ها و اینکه داستان در فضا روایت می‌شد، احتمال شکست فرنچایز خیلی زیاد بود، اما این سری به یکی از بهترین آثار مارول تبدیل شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم اول در اولین هفته اکرانش به فروش ۹۴ میلیون دلاری رسید. این افتتاحیه خیلی بهتری از دیگر آثار کامیک بوکی با حضور شخصیت‌های شناخته شده مثل The Amazing Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲» و X-Men: Days of Future Past «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» بود. این فیلم که مورد تحسین منتقدان هم قرار گرفت در نهایت توانست به فروش ۷۷۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. دنباله آن فیلم سال ۲۰۱۷ اکران شد و با حفظ حال و هوای فیلم اول به موفقیت بیشتری دست پیدا کرد.

ماه آوریل ۲۰۱۷ بود که ساخت Guardians of the Galaxy Vol. 3 اعلام شد، اما به دلیل اخراج موقت گان از مارول تولید این فیلم متوقف شد. او تا زمانی که تولید فیلم The Suicide Squad «جوخه انتحار» را به پایان نرساند به فرنچایز محبوب Guardians برنخواهد گشت. گان در پاسخ به طرفداری که از او پرسیده بود چه زمانی باید منتظر سومین فیلم این فرنچایز باشند گفت حداقل تا یکسال آینده تولید آن را آغاز نمی‌کند. این یعنی Guardians of the Galaxy Vol. 3 در بهترین حالت اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.