دنیل کریگ از بازگشتش به سری جدید جیمز باند می‌گوید

28 December 2019 - 14:07

دنیل کریگ (Daniel Craig) توضیح می‌دهد که چرا نقش جیمز باند را برای آخرین بار در فیلم رو به آماده No Time to Die بازی کرده است. دنیا اولین بار در سال ۲۰۰۶ به دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ معرفی شد، که باند در Casino Royale دیده شد. از آن زمان به بعد، کریگ شخصیت اصلی فیلم در Quantum of Solace, Skyfall, Spectre بوده و در مجموعا چهار فیلم نقش باند را ایفا کرده است. سال‌ها بعد از اکران Spectre، تصور نمی‌شد او در نقش باند بازگردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریگ گفته بود دیگر این نقش را بازی نمی‌کند و مذاکرات شدیدی درباره حق توزیع فیلم وجود داشت و پنج استودیو به دنبال حق فرنچایز جیمز باند بودند. برخلاق اینکه کریگ گفته بود کارش با باند تمام شده، دوباره این نقش را بازی کرد. او در مصاحبه با مجله Empire پرده از این راز برداشت و از دلیل بازگشت به این نقش برای آخرین بار گفت:

اگر این اتفاق نمی‌افتاد، دنیا نرمال‌تر بود و منم سرم به کار خودم بود. باید اینکار را تمام می‌کردیم و اگر Spectre را ترک کرده بودم، یک چیزی همیشه توی ذهنم باقی می‌ماند. کاش یکی دیگه هم بازی کرده بودم.
من همیشه نظر خاصی درباره این فیلم داشتم. یک چیز مخفی و پنهانی. Spectre آن چیزی نبود که می‌خواستم برای همین برگشتم و فکر می‌کنم No Time to Die همان چیزی است که مد نظرم بود.

خیلی سخت نیست بفهمیم چرا این بازیگر نگران پایان کارش با باند بوده، او یک دهه و نیم نقش این شخصیت برجسته را ایفا کرده است. او تنها جیمز باند مشهور میان طرفداران جوان فرنچایز است. با اینکه بیشتر فیلم‌های جیمز باند داستان‌های مستقلی بودند، فیلم‌های باند دنیل کریگ عناصر داستانی دارند که فیلم‌ها را به هم وصل می‌کنند و بنظر می‌رسد کریگ آخرین حضورش را در فیلم تجربه می‌کند تا آن را به بازیگر بعدی بسپارد.

بازیگر بعدی جیمز باند هنوز مشخص نیست با اینکه اسامی زیادی این مدت اعلام شدند: از ادریس البا (Idris Elba) تا ریچارد مدن (Richard Madden).

سری جدید جیمز باند، ۸ آوریل ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.