شایعات حضور مرد عنکبوتی با بازی تام هالند در فیلم Venom 2 قوت گرفت

28 December 2019 - 15:30

طبق گفته دنیل ریچمن که شایعات او درباره آثار مارول معمولا به حقیقت می‌پیوندند، تام هالند (Tom Holland) در حال مذاکره برای بازی در نقش مرد عنکبوتی در فیلم Venom 2 «ونوم ۲» است. با توجه به اینکه ریشه اصلی ظهور ونوم در مرد عنکبوتی بوده، طرفداران از مدت‌ها پیش منتظر حضور پیتر پارکر در فیلم Venom بودند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این فیلم که اندی سرکیس (Andy Serkis) استاد موشن کپچر کارگردانی آن را برعهده دارد، تام هاردی (Tom Hardy) دوباره در نقش ادی براک/ونوم حضور دارد. اضافه شدن مرد عنکبوتی به این فیلم می‌تواند دنیای ابرقهرمانی سونی را گسترش دهد، که شامل فیلم‌های Venom و Morbius «موربیوس» بعدی می‌شود.

احتمال حضور شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول خیلی کم است، با وجود اینکه مرد عنکبوتی با بازی هالند از ۳ سال پیش حضور مداومی در آن داشته است. پس از اینکه دیزنی و سونی بر سر حقوق مرد عنکبوتی به اختلاف رسیدند، طرفداران نسبت به آینده شخصیت محبوب خودشان نگران شدند، اما دوباره توافقی در این مورد بین دو استودیو صورت گرفت.

به احتمال زیاد نقش مرد عنکبوتی در دنباله Venom در حد یک حضور افتخاری باشد، چون کمتر از یکسال تا اکران فیلم باقی مانده و شخصیت مرد عنکبوتی به کار جلوه‌های ویژه زیادی نیاز دارد.

فیلم Venom 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.