فیلم Wonder Woman 1984: تصویر جدیدی از چیتا با بازی کریستن ویگ منتشر شد

28 December 2019 - 16:00

سال ۲۰۲۰ سال خیلی بزرگی برای طرفداران DC است و Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» مورد انتظارترین فیلم برای آن‌هاست. فیلم اول به کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) و با بازی گل گدوت (Gal Gadot) به موفقیت بزرگی رسید و حالا توجه همگان به دنباله آن جلب شده است. نکته مهم در این فیلم حضور دو شخصیت منفی اصلی یعنی چیتا با بازی کریستن ویگ (Kristen Wiig) و مکسول لرد با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) است. حالا تصویر جدیدی از ظاهر ویگ در نقش چیتا منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این تصویر جدید ویگ را می‌بینیم که در یک مهمانی با لباس جذابش باعث جلب توجه عده زیادی شده است. در تریلر فیلم هم برای چند لحظه شاهد این تصویر بودیم، اما در اینجا نگاه دقیق‌تری به ظاهر چیتا داریم. در اولین تریلر فیلم، باربارا مینروا با بازی ویگ ظاهر متفاوتی با عینک‌های بزرگ دارد، و این ظاهر جذاب خیلی با آن چیزی که در تریلر دیدم متفاوت است. پس احتمالا باربارا این ظاهر را پس از تبدیل شدن به چیتا برای خودش انتخاب می‌کند، که قطعا شخصیت و رفتار او را تغییر خواهد داد.

به هر حال باید دید در نهایت ظاهر چیتا به شکلی درخواهد آمد و آیا او را با لباس کامل خودش در کامیک‌ها خواهیم دید یا خیر. البته چیتا در اسباب بازی‌های عرضه شده برای تبلیغ فیلم چنگال‌هایی دارد و در پوستر فیلم هم کتی خزدار به تن کرده است.

فیلم Wonder Woman 1984 در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع:‌ Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.